درس خواندن شاید یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد؛ باید ساعت‌ها سرت توی کتاب و جزوه باشد درحالی که دوستانت اون بیرون درحال خوش‌گذرانی هستند. واقعاً سخت و طاقت‌فرسا است، اما خب ارزشش رو داره!

در این میان، فروشگاه کتابچی پویش ویژه‌ای برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ در نظر گرفته است؛ بدین صورت که برای کنکور ۱۴۰۱ تمام هزینه‌ی خرید کتاب‌های کمک‌درسی که از فردای کنکور سراسری ۱۴۰۰ تا پایان سال تحصیلی و روز کنکور سراسری ۱۴۰۱ که با یک شماره تلفن مشخص از سایت کتابچی سفارش داده شود با ارسال کارنامه‌ی کنکور سراسری و تأیید رتبه‌ی کشوری ۱ تا ۱۰۰۰ توسط فروشگاه کتابچی به صورت نقدی و تا سقف ۳ میلیون تومان به داوطلبان بازگشت داده خواهد شد.

شرایط بازگشت هزینه

  • رتبه کشوری زیر ۱۰۰۰ در یکی از رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، انسانی کنکور ۱۴۰۱.
  • سقف مبلغی که بازگشت داده می‌شود ۳ میلیون تومان خواهد بود.
  • بازگشت مبلغ تنها شامل کتاب‌های کمک‌درسی خواهد شد.
  • خرید کتاب‌های شما از کتابچی می‌بایست با یک شماره‌ همراه ثبت شود. بازگشت هزینه شامل سفارش‌های ثبت شده با یک شماره خواهد شد. امکان اعلام اینکه سفارش‌های چندین شماره برای شما است وجود ندارد.
  • شماره موبایل باید به نام خود شما، پدر یا مادرتان باشد.
  • این بازگشت هزینه شامل سفارش‌هایی خواهد شد که از تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۰ ثبت شده و تا یک روز قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۱ تحویل شده باشند.

نحوه صحت‌سنجی و احراز هویت

پس از اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۱ چنانچه رتبه شما زیر ۱۰۰۰ شده باشد و کتاب‌های کمک‌درسی خود را از کتابچی خریداری کرده باشید. با کتابچی از طریق شماره ۰۲۱۶۶۴۸۳۶۷۵ یا راه‌های ارتباطی دیگر ما تماس بگیرید.

همکاران ما از شما درخواست نام کاربری و رمز عبور شما در سایت سازمان سنجش را خواهند داشت تا با دسترسی به سامانه سازمان سنجش رتبه شما را تأیید و صحت‌سنجی کنند. سپس لازم است عکسی از خودتان به همراه در دست داشتن کارت ملی و قبض موبایل (منظور از قبض موبایل، هر سندی است که بتواند ثابت کند شماره‌ای که با آن خرید را انجام داده‌اید متعلق به خودتان، پدر و یا مادرتان است.) برای ما بفرستید تا بتوانیم احراز هویت کنیم. دقت کنید که اطلاعات کارت ملی و قبض موبایل در تصویر مشخص باشد.

ضمانت بازگشت و خرید کتاب با خیال راحت

از ویژگی‌های دیگر کتابچی ضمانت بازگشت برای مشتریان است که موجب اطمینان خاطر آن‌ها در خرید اینترنتی می‌شود. اگر به هر دلیلی کتابی را که خریداری کرده‌اید نپسندید یا به نظرتان مناسب نیامد شما این فرصت را دارید تا مدت ۷ روز، کتاب را برگردانید، ما آن را از شما پس گرفته و بعد از آن می‌توانید هزینه کتاب را پس بگیرید یا کتاب دیگری را تهیه نمایید. لطفاً کتاب را تحت همان شرایطی که به شما تحویل داده شده و با بسته‌بندی مناسب برای کتابچی ارسال کنید. در صورت آسیب رسیدن به کتاب از پذیرفتن آن معذور خواهیم بود.

در آخر باید بگوییم که هرگز در راه رسیدن به رویاهایتان تسلیم نشوید و بدانید که قطعا فرصت‌های بسیاری در انتظار شما عزیزان است و عشق و حمایت ما همواره بدرقه راه شما خواهد بود.

مهلت زمان تماس با کتابچی برای بازگشت هزینه

تمامی داوطلبان گرامی که شامل شرایط بالا می‌شوند از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری تا آخر مرداد ماه سال ۱۴۰۱ مهلت دارند تا با ارائه‌ی مدارک خود نسبت به بازگشت هزینه‌ی کتاب‌ها اقدام کنند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,