یکی دیگر از کتاب های کاربردی در حوزه علوم ریاضی، کتاب کمک درسی گسسته دوازدهم الگو می باشد. ساختار آموزشی این کتاب سبب شده است تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور از آن به عنوان یک معلم خصوصی در خانه کمک بگیرند. این کتاب علاوه بر درسنامه، حاوی سوالات چهار گزینه ای می باشد که در ثبت ذهنی مفاهیم توسط دانش آموزان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معرفی کتاب گسسته دوازدهم الگو

کتاب کمک درسی گسسته دوازدهم از جمله کتاب های نشر الگو می باشد که به همت والای آقای علیرضا علیپور گردآوری و تدوین شده است. ساختار آموزشی که در این کتاب به صورت ۳ فصلی گنجانده شده است آن را کتابی جامع و کاربردی برای دانش آموزان پایه دوازدهم گردانیده و همچنین برای تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه ها را دارند نیز مفید است.

سیستم آموزشی کتاب گسسته دوازدهم الگو به گونه ای است که در ابتدای هر فصل درسنامه ای آمده که مطابق با کتاب درسی می باشد و مفاهیم کلیدی و مهم را بازگو می کند. البته فراموش نکنید از آنجایی که مولف تنها مطالب مهم و اساسی را در درسنامه بیان می کند این بخش تا حدودی خلاصه اما مفید می باشد. پس از ارائه درسنامه پرسش هایی چهار گزینه ای مرتبط با مبحث آموزشی ارائه شده است و در نهایت پاسخ تشریحی سوالات به چاپ رسیده است. ترتیب آموزش در هر ۳ فصل به همین منوال خواهد بود.

آیا کتاب گسسته دوازدهم الگو برای دانش آموزان مناسب است؟

درس گسسته یکی از درس هایی است که یادگیری آن در دوران تحصیل و سپس برای موفقیت در آزمون ورودی دانشگاه الزامی است. به همین دلیل علاوه بر آموزش های لازم در دبیرستان باید به دنبال روشی دیگر برای کسب آموخته های بیشتر در این زمینه بود. یکی از کتاب هایی که مورد استقبال دانش آموزان و داوطلبان کنکور قرار گرفته است کتاب کمک درسی گسسته دوازدهم الگو است. چرا که این کتاب دارای درسنامه ای با مطالب کلیدی و مهم است و می تواند به خوبی مفاهیم اصلی درس را در ذهن دانش آموز بگنجاند. از طرفی دیگر پرسش های چهار گزینه ای ارائه شده پس از هر بخش و مرتبط با موضوع آمده اند، به همین دلیل دانش آموز مباحث آموزشی را گام به گام و به ترتیب یاد خواهد گرفت. با استفاده از کتاب گسسته دوازدهم الگو می توان با انواع تست های این درس آشنایی کامل پیدا کرد چرا که بیش از ۱۰۰۰ پرسش چهارگزینه ای برای پاسخگویی در دسترس دارید. به علاوه اینکه سوالات کنکور سال های قبل در این کتاب به چاپ رسیده و دانش آموز می تواند با سطح این سوالات نیز آشنا شود. در پایان نیز با کمک پاسخ های کاملا تشریحی و مطالعه آنها به پرسش پاسخ های خود رسیده و درک بهتری از مباحث آموزشی داشته باشد.

مهمترین ویژگی کتاب گسسته دوازدهم الگو

در کتاب گسسته دوازدهم الگو ۲۱ خودآزمایی تالیف شده که موجب می شود دانش آموز پس از یادگیری مبحث مورد نظر، میزان یادگیری خود را محک  بزند و مطالب مهم را مرور کند. از دیگر ویژگی های مهم این کتاب کسب مهارت هر چه بیشتر در حل پرسش ها خواهد بود.  به همین دلیل مولف تعداد زیادی سوال چهار گزینه ای را با راه حل های آنها در انتهای هر فصل آموزشی گنجانده است و موجب می شود دانش آموز با تکرار و تمرین به قوای بیشتری در این درس دست یابد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,