کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز در برگیرنده درس نامه، تست و پاسخ های تشریحی است. با خرید این کتاب در ارتباط با درس فیزیک ۳ تجربی که مربوط به پایه دوازدهم است، سؤالات مهمی را فرا خواهید گرفت که مطمئناً به دانش آموزان این مقطع برای موفقیت در امتحان کمک بزرگی می کند. در این مقاله به بررسی کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز خواهیم پرداخت تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز

دانش آموزان پایه های مختلف درس فیزیک را دارند و در انواع فیزیک ۳-۲-۱ مسائلی وجود دارند که برخی از آن ها فهم دشواری دارند و نیاز به بررسی های بیشتری برای آن ها وجود دارد. انتشارات خیلی سبز برای رفع این مشکل در دانش آموزان، اقدام به تألیف کتابی دارای پرسش های چهار گزینه ای در ارتباط با فیزیک ۳ تجربی کرده است تا با این مسائل راحت تر برخورد کنید و سؤالات سخت را راحت تر و سریع تر جواب بدهید. برای تهیه این کتاب به صورت اینترنتی قادر به خرید آن از سایت خواهید بود و آن را در کمترین زمان تحویل خواهید گرفت. با خرید آنلاین از هر کجای ایران که باشید قادر به ثبت سفارش خواهید بود و آن را به صورت پستی تحویل خواهید گرفت. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما می توانید تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. انتشاراتی خیلی سبز از اساتید برتر و مجربی برای تألیف کتاب ها بهره گرفته است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

دستیابی به موفقیت با فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز

نویسندگان کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز مهدی هاشمی و رضا سبزمیدانی هستند که با استفاده از این کتاب توانسته اند دانش آموزانی که در رشته تجربی و پشت کنکوری هستند را به موفقیت برسانند. پاسخ به سؤالات سراسری و تألیفی یکی از گام هایی است که دانش آموز را به موفقیت سوق می دهد و این کتاب نیز حاوی این سؤالات می باشد. با تهیه این کتاب از انتشارات خیلی سبز خواهید توانست نکات ذکر شده در آن را مطالعه کنید و به موفقیت دست پیدا کنید.

خصوصیات کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز

دانش آموز با دانستن خصوصیات کتاب فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز برای خرید و مطالعه آن راحت تر اقدام خواهد کرد از این رو به معرفی آن خواهیم پرداخت. این کتاب در جلد اول به نگارش درآمده و برای دانش آموزانی که در رشته تجربی پایه دوازدهم هستند فرصتی فوق العاده است. در معرفی فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز لازم است گفته شود که سه بخش در آن آمده است که شامل درس نامه، تست و پاسخ می باشد. نکات کلیدی را در درسنامه های آن خواهید دید و سؤالات چهارگزینه ای در اول هر فصل آمده است. قسمتی که در ارتباط با درس نامه و پاسخ است نیز در پایان سؤالات آمده است و پاسخ کلیدی کلیه سؤالات نیز در آخر کتاب ارائه شده است. موفقیت در امتحان های کلاسی و کنکور برای دانش آموز و والدین او اهمیت دارد از این رو انتشاراتی خیلی سبز تمام تلاش خود را کرده است که این فرصت را در اختیار دانش آموزان قرار دهد تا با مطالعه و فراگیری نکات این کتاب ها به موفقیت دست پیدا کنند.

دسته بندی شده در: