در این مقاله قصد داریم به ارائه اطلاعاتی در مورد کتاب شیمی پایه کنکور خیلی سبز بپردازیم. شیمی پایه کنکور خیلی سبز برای دانش آموزانی که قصد شرکت در کنکور را دارند یک مجموعه مناسب و کامل در زمینه درس شیمی دهم و یازدهم می باشد.

شیمی پایه کنکور خیلی سبز

کتاب شیمی پایه کنکور خیلی سبز به قسمت های مختلفی تقسیم شده است که تمامی بخش های کتاب درسی را تحت پوشش قرار می دهد، ساختار این کتاب بدین گونه است:

  • بخش آموزشی: این قسمت که در واقع به درسنامه کتاب هم معروف است همه موضوعات کتاب درسی را به طور کامل شرح می دهد.
  • بخش سوالات: در این قسمت ۲ نوع سوالات تستی وجود دارد که یک قسمت آن تالیفی هستند و قسمت دیگر نیز مربوط به کنکورهای سراسری و آزاد هستند.
  • بخش پاسخ های تشریحی: در آخر همه فصل ها به تمامی سوالات و تست ها با پاسخنامه های کاملا تشریحی جواب داده شده است و گزینه ها نیز بررسی شده اند.
  • بخش پاسخنامه کلیدی: این بخش در انتهای کتاب وجود دارد.
  • بخش ویژه کتاب: یکی از موارد برجسته این کتاب این است که در تمامی قسمت ها و بخش ها و با یک آیکون نکات مهم و برجسته مشخص شده است. دانش آموزان در مطالعه این کتاب حتما به این نکات توجه و دقت لازم را باید داشته باشند. یادگیری این نکات برای حل تست های کنکوری بسیار مفید می تواند باشد.
شیمی جامع کنکور تست خیلی سبز (جلد اول)

شیمی جامع کنکور تست خیلی سبز (جلد اول)

نویسنده : مهدی براتی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۴۳۲,۰۰۰۵۴۰,۰۰۰ تومان

آمادگی برای کنکور با شیمی پایه کنکور خیلی سبز

درسنامه شیمی پایه کنکور خیلی سبز طوری طراحی شده است که دانش آموزان از هدف اصلی خود که امتحان کنکور است دور نشوند. در کنار این هدف در شیمی پایه کنکور خیلی سبز به تمرین های کتاب درسی نیز توجه خاص شده است. مثال ها و تست هایی که در درسنامه آورده شده اند در تناسب با مطالب درسی هستند و در این میان اصول کنکور نیز رعایت شده است و در شروع مثال ها و تست های آسان ذکر می شود و پس از تفهیم موضوع به سراغ سوال ها و مثال های متوسط و سخت می رود. تست هایی که در این کتاب هستند با توجه به پایه بودن آن زیاد نیست. از دیگر ویژگی های شیمی پایه کنکور خیلی سبز این است که به منظور ترغیب بیشتر دانش آموزان از تصاویر و جداول نیز استفاده شده است.

تست های متناسب با کنکور سراسری

تست هایی که در شیمی پایه کنکور خیلی سبز به کار گرفته شده است هم مناسب برای دانش آموزانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند و هم برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم مناسب است، در طراحی تست های سعی شده است که با تست های کنکور تناسب داشته باشد. جواب تست ها نیز در اکثر موارد به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است تا دانش آموز بتوانند تست های مشابه را به راحتی حل کنند. به طور کلی می توانیم بگوییم که شیمی پایه کنکور خیلی سبز برای دانش آموزانی که به دنبال آمادگی کامل برای شرکت در کنکور هستند بسیار مفید است و به دلیل اینکه به صورت کامل مطالب شیمی پایه دهم و یازدهم را پوشش داده است قابل تحسین است.

دسته بندی شده در: