کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز حاوی پرسش های ۴ گزینه ای است و درسنامه نیز دارد. با تهیه این کتاب سؤالاتی که در ارتباط با درس هندسه است را راحت تر می فهمید. انتشاراتی خیلی سبز به تمام نیاز های دانش آموزان واقف است و در این راستا کتاب های متعددی تألیف کرده است که نویسنده های آن ها همگی از اساتید برتری هستند. در این مقاله به بررسی کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز می پردازیم تا با تهیه آن درس هندسه خود را تقویت کنید و آماده تر شوید.

هندسه دوازدهم خیلی سبز

نویسنده کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز آقای مهریار راشدی است که یکی از اساتید برتر است و آن را به صورت پرسش های چهار گزینه ای طرح کرده است. این پرسش ها سه فصل را در برمی گیرند که همانند کتاب درسی می باشد. فصل اول کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز مربوط به ماتریس ها و کاربردها است و مقاطع مخروطی را در فصل دوم کتاب خواهید دید. بردار ها نیز در فصل سوم کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز هستند. یکی از نکاتی که باعث شده است این کتاب خصوصیت برجسته ای داشته باشد وجود درسنامه است. نویسنده در کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز در کنار هر درسنامه، تست ها را نیز ارائه می دهد که سبب می شود متن را به صورت جامع تری فرا بگیرید. با خرید این کتاب تسلط بیشتری به درس هندسه پیدا می کنید و دیگر لازم نیست نگران سؤالات هندسه باشید.

هندسه دوازدهم تست خیلی سبز

هندسه دوازدهم تست خیلی سبز

نویسنده : مهریار راشدی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۲۳۲,۰۰۰۲۹۰,۰۰۰ تومان

آزمونک در کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز

آزمونک بعد از قسمت درسنامه و تست که در آخر هر فصل آمده است، قرار داده شده است. این آزمونک سبب می شود مطالبی که در کتاب آمده است را به صورت کلی مرور کنید و این گونه با تست های مختلف آشنا شوید. به دانش آموزان پیشنهاد می کنیم که کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز را به صورت صفحه ای بخوانند و به همه بندهای آن توجه داشته باشند. تست هایی با نام سری Z بعد از بخش آزمونک در کتاب قرار داده شده است که از مطالب کتاب دشوار تر می باشد. با مرور تست ها درس هندسه خود را بهتر فرا بگیرید.

 توصیه هایی جهت خواندن کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز

آزمون جامعی در قسمت آخر کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز آمده است که دانش آموز را با تست های مختلف آشنا می کند و این گونه به او کمک بسیاری می کند. در رابطه با روش مطالعه این کتاب پیشنهاداتی وجود دارد که شرح می دهیم:

•           در صورت دادن پاسخ اشتباه به هر تستی آن را دوباره با دقت بررسی کنید و به مرور آن بپردازید.

•           در صورت عدم پاسخ به یک تست و یا دادن پاسخ اشتباه کنار آن علامتی بزنید تا مشخص شود و بعداً بتوانید آن را بررسی کنید.

•           به علامت گذاری تست هایی بپردازید که در جواب دادن به آن ها مشکل دارید یعنی پاسخ درست را نمی دانید تا بتوانید بعداً وقت بیشتری برای آن بگذارید.

•           تست هایی به صورت رنگی در کتاب هندسه دوازدهم خیلی سبز تنظیم شده است که مربوط به اوقات اورژانسی است یعنی اگر برای پاسخ دادن به سایر تست ها وقت کافی ندارید می توانید وقت خود را برای پاسخ دادن به این تست ها بگذارید و این گونه تسلط کافی پیدا کنید، در واقع نباید این تست ها را نادیده گرفت و باید به آن ها توجه کرد.

دسته بندی شده در: