کتاب کمک درسی زیست یازدهم خیلی سبز، بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی نگارش شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. این کتاب دارای ۹ فصل بوده و به شکل پرسش‌های چهار گزینه ای نگارش شده است.

کتاب زیست یازدهم خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز با ارائه کتاب زیست یازدهم توانسته به دانش آموزان در جهت یادگیری هر چه بهتر زیست یازدهم کمک کند. این کتاب به دست آقایان ابوذر نصری، کمیل نصری و حسن محمد نشتایی تالیف شده است. نکته قابل توجه در مورد این کتاب، نوبت چاپ آن می باشد زیرا در سال ۹۷ کتاب زیست یازدهم خیلی سبز به چاپ شصت و نهم خود رسیده و به قدری در این چند سال مخاطب داشته که جزو بهترین کتاب های کمک درسی قرار گرفته است. کتاب زیست یازدهم خیلی سبز، تمام نکات کلیدی و مهم زیست یازدهم را در خود جای داده به طوری که دانش آموزان با مطالعه این کتاب دیگر نیاز به منبع جدیدی ندارند و می توانند با خرید همین کتاب موفقیت خود را در کنکور سراسری حتمی کنند زیرا تست های فراوانی در آن آمده که موجب می شود دانش آموزان با نحوه تست زنی آشنا شوند.

زیست شناسی یازدهم تست ویژه کنکور ۱۴۰۳ خیلی سبز

زیست شناسی یازدهم تست ویژه کنکور ۱۴۰۳ خیلی سبز

نویسنده : حسن محمد نشتایی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۴۷۶,۰۰۰۵۹۵,۰۰۰ تومان

مطالب کتاب کمک درسی زیست یازدهم خیلی سبز

ساختار اصلی این کتاب کمک درسی تست های فراوان آن و وجود پاسخنامه تشریحی این تست ها می باشد، که دانش آموزان می توانند با حل این تست ها و مطالعه پاسخنامه آن کلیدی ترین نکات زیست یازدهم را دریافت کرده و در کنکور سراسری و دیگر آزمون های مهم از آن بهره ببرند. بخش مهم کتاب زیست یازدهم خیلی سبز نیز درسنامه اختصاص داشته که درون این درسنامه ها علامت های مختلفی دیده شده که هر کدام نماد و ویژگیهای مختص خود را دارد. در این کتاب نمادهایی چون گوش و قلب به وفور دیده می شود که در هر درس به صورت مجزا به آن پرداخته شده است. در پایان هر درس همانطور که گفته شد تست ها و سوالات چهار گزینه ای بسیار متفاوتی مطرح شده که از درون اشکال و همچنین مطالب استخراج شده است.

انواع تستهای کتاب کمک درسی زیست یازدهم خیلی سبز

 همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، ساختار اصلی زیست یازدهم خیلی سبز بر پایه تست های آن می باشد؛ که این تست ها به دو دسته تقسیم شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. دسته اول تست ها در پایان هر درس ارائه می شود و مرتبط با مطالب همان درس می باشد که موجب تکرار نکات اصلی هر درس می شود. دسته دیگر این تست ها، به سوالات چهار گزینه ای ترکیبی معروف بوده که از ترکیب چند سوال و چند نکته مختلف استخراج شده است. حل تمامی تست ها برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون کنکور را دارند می تواند بسیار حیاتی باشد زیرا اگر دانش آموزی تمامی این تستها را مطالعه کند می‌تواند به مهم ترین نکات زیست یازدهم پی برده و در کنکور به درستی به سوالات پاسخ دهد. توجه داشته باشید که این کتاب مختص دانش آموزان رشته تجربی می باشد، با این وجود اگر شما قصد تهیه کتاب کمک درسی زیست یازدهم خیلی سبز را دارید در حال حاضر می توانید از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه مجازی اقدام به تهیه آسان و سریع این محصول کنید. تحویل رایگان آن و بهره مندی از تخفیف های ویژه از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی این کتاب کمک درسی می باشد.

دسته بندی شده در: