کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز به دانش آموز کمک می کند تست های کنکور سراسری را بهتر پاسخ دهد و به موفقیت دست پیدا کند. با بررسی درس حسابان ۲ در این کتاب به تقویت خود بپردازید و آمادگی خود را افزایش دهید. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز می پردازیم تا با آگاهی بیشتری برای خرید آن اقدام کنید.

حسابان دوازدهم خیلی سبز

کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز ضمن اینکه دانش آموز را در کنکور سراسری آماده تر می کند برای موفقیت در امتحان های کلاسی نیز مفید خواهد بود و بهترین راه برای دستیابی به ایده آل ترین نمره است. نویسندگان حسابان دوازدهم خیلی سبز که کتابی کمک درسی برای درس حسابان ۲ است مهرداد کیوان، علی شهرابی و حمزه لویی هستند. تألیف کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز بر اساس کنکور جدید است و ۵ فصل را در بر می گیرد. پاسخنامه ای به صورت تشریحی و کلیدی در فصل های کتاب ضمیمه شده است. تعداد ۲ آزمون جامع در فصل های ۴ و ۵ وجود دارد ولی مابقی فصل های ۳-۲-۱ فقط از یک آزمون جامع برخوردار هستند. برای خرید کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز از سایت ما می توانید اقدام کنید و آن را اینترنتی سفارش دهید. از هر کجای ایران که باشید این کتاب برای تان ارسال خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی با شماره تماس های موجود در سایت می توانید ارتباط برقرار کنید و سؤالات خود را بپرسید.

حسابان دوازدهم تست خیلی سبز

حسابان دوازدهم تست خیلی سبز

نویسنده : علی شهرابی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۳۱۶,۰۰۰۳۹۵,۰۰۰ تومان

درس نامه حسابان دوازدهم خیلی سبز

تألیف کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز به صورت درسنامه است که در آن سر تیتر و نکته بیشتر از هر چیزی مشاهده می شود. وجود این سر تیتر و نکات به فراگیری بهتر درس کمک بسیاری می کند. در بخش درسنامه کادرهایی مربوط به تست و پاسخ هم وجود دارد. برای خواندن این کتاب ابتدا سؤال ها را در کادرها مرور کنید و به یافتن پاسخ کلیدی بپردازید، بعد از این مرحله پاسخ تشریحی که آمده است را مطالعه کنید و بدین ترتیب تسلط خودتان را بر درس بیشتر کنید. انتشاراتی سبز با تمام نیاز های دانش آموزان جهت آمادگی یافتن در کنکور آشنا است از این جهت با بهره گیری از اساتید مجرب به تألیف کتاب هایی در این زمینه پرداخته است و ضمن موفقیت در کنکور به موفقیت در امتحان های مدرسه توجه داشته است.

تست های کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز

سه دسته تست را در کتاب حسابان دوازدهم خیلی سبز مشاهده خواهید کرد تا به فراگیری دانش آموزان کمک کند، این سه دسته را برای تان شرح خواهیم داد:

•           در دسته اول همان تست هایی که به آن اشاره کردیم می باشند که در کادر رنگی کتاب وجود دارند و به صورت کلیدی و تشریحی به آن ها پاسخ داده شده است.

•           در دسته دوم پرسش هایی به صورت چهار گزینه ای وجود دارد که آخر هر درس آمده اند. در آخر کتاب پاسخ هایی که به صورت کلیدی و تشریحی داده شده است را می توانید مشاهده کنید.

•           در دسته آخر تست ها شامل آزمون جامع هستند و سؤالات کنکور که مربوط به سال های گذشته و همین طور کنکور سال ۹۷ است در آن گردآوری شده اند.

در صورتی که پاسخ تستی را ندانستید آن را علامت گذاری کنید تا دوباره با دقت بیشتری آن را بخوانید و بتوانید در دفعات بعد آن را به درستی جواب بدهید.

دسته بندی شده در: