زیست یازدهم لقمه مهر و ماه، یکی از بهترین کتاب های کاربردی این انتشارات بوده که مطالب مهم آموزشی و مهم ترین نکات کنکوری در آن بیان شده است. خبر خوب این است که در حال حاضر کتب انتشارات مهر و ماه از طریق سایت های اینترنتی، به فروش می رسد.

زیست یازدهم لقمه مهر و ماه

زیست یازدهم لقمه مهر و ماه جزو پرفروش ترین انواع کتاب های کمک درسی به شمار می رود که مولفان این کتاب آقایان محمد عیسایی و یاسر آرامش اصل  می باشند. این کتاب مختص مقطع تحصیلی یازدهم بوده و برای رشته تجربی انتشار یافته است. مدیر گروه تالیف این کتاب آقای یاسر آرامش اصل بوده و همچنین مدیر شورای تالیف آن محمد حسین انوشه می باشد. ویراستاری این کتاب، توسط آقای محمد رضا بلالی، محمد ملکی، مهسا واعظی و منوچهر واعظی انجام شده است. کتاب زیست یازدهم لقمه مهر و ماه، در سال ۱۳۹۷ چاپ شده که دانش آموزان عزیز می توانند آخرین ویرایش کتابهای درسی را در این کتاب کمک درسی ببینند .کتاب فوق ۳۳۵ صفحه داشته که به صورت رنگی چاپ شده، و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ویژگی های کتاب زیست یازدهم لقمه مهر و ماه

همانطور که گفتیم زیست یازدهم لقمه، جزو پرفروش ترین و کاربردی ترین کتاب های کمک درسی حال حاضر می باشد زیرا این کتاب، به گونه ای تالیف و دسته بندی شده است که هیچ دانش آموزی از خواندن آن خسته نمی شود بلکه، دسته بندی منحصر به فرد این کتاب موجب شده است افراد ترغیب به خواندن آن شوند. در این کتاب می توانید اصطلاحات و تعاریف و همچنین واژه ها را به صورت درس به درس بخوانید و همچنین تصاویر و نکات مربوطه با آن را یاد بگیرید. بخش مجزایی در کتاب زیست یازدهم لقمه مهر و ماه به نام قید نامه وجود دارد که در آن جملات قید دار کتاب درسی، و اهمیت قید ها بیان شده است. بخش دیگر این کتاب، در قالب جاندارنامه تعریف شده که مولفان در این بخش، به بیان ویژگی های جانداران کتاب درسی یازدهم به صورت یکجا پرداخته اند. آخرین بخش کتاب، جدول نامه نام دارد که در این بخش مهمترین مطالب آموزشی و نکات کنکوری به صورت جدول با موضوعات متنوع برای دانش آموزان عزیز بیان شده است. با توجه به موضوعات ذکر شده، به طور حتم شما هم دریافتید که کتاب زیست یازدهم لقمه، می تواند یکی از جامع ترین کتاب های کمک درسی در رشته تجربی به شمار بیاید.

فروش اینترنتی زیست یازدهم لقمه مهر و ماه

اگر شما هم دوست دارید که نکات مهم و کلیدی زیست یازدهم را به آسانی فرا بگیرید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً کتاب کمک درسی زیست یازدهم لقمه مهر و ماه را خریداری کنید؛ که در حال حاضر این محصول در کتابچی با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. با توجه به اینکه خرید اینترنتی زمان کمی می برد، بسیاری از افراد در حال حاضر از این روش، محصولات مورد نظر خود را از جمله کتابهای کمک درسی انتشارات مهر و ماه را تهیه می‌کنند. کتاب زیست یازدهم لقمه مهر و ماه که در کتابچی به فروش می رسد، مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,