دانش آموزان رشته تجربی در مقطع دوازدهم، که در چند قدمی آزمون سراسری کنکور، ایستاده اید و نگران تست های درس ریاضی هستید، از کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی، غافل نشوید. کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی، با هدف آماده سازی شما برای شرکت در کنکور و همچنین تقویت پایه درسی شما در این درس اختصاصی، منتشر شده است. با قلم چی همراه شوید و نکته به نکته ریاضی دوازدهم را بیاموزید تا به راحتی بتوانید از پس این درس و مشکلات ناشی از کنکور برآیید.

نگاه اجمالی به کتاب

کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی مجموعه تستی از این درس می باشد که توسط انتشارات قلم چی، منتشر و در اختیار دانش آموزان این مقطع تحصیلی قرار گرفته است. این کتاب، توسط گروهی از مولفان با هدف تقویت دانش آموزان رشته تجربی در درس ریاضی تالیف شده است. کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی، از مجموعه کتاب های طبقه بندی شده انتشارات مذکور می باشد که شامل ۱۰۰۰ تست ریاضی در قالب ۷ فصل است. کلیه نکاتی که دانش آموزان می بایست در رابطه با این درس بیاموزند، در این کتاب، گردآوری شده است.

ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست آبی قلم چی

ریاضی دوازدهم رشته تجربی تست آبی قلم چی

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : قلم چی
قیمت : ۲۹۶,۰۰۰۳۷۰,۰۰۰ تومان

مشخصات کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی

مشخصه و ویژگی بارز کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی، را باید منتشر شدن آن در سال ۱۳۹۷ دانست. مولفان، تالیف این کتاب را به نحوی انجام داده اند که دانش آموز، با مطالعه آن، بتواند بر زمان خود مدیریت صحیحی را اعمال کند. مدیریت زمان، از عوامل کلیدی در موفقیت در کنکور خواهد بود. کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی که در ۷ فصل و به صورت طبقه بندی منتشر شده است، دربردارنده درخت دانش می باشد. ۱۷ مبحث اصلی از درس ریاضی، که هر یک می توانند سرفصلی از کنکور سراسری محسوب شوند به همراه ۳۶ مبحث فرعی، همچنین ۶۲ پیمانه در کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی گنجانده شده است.

سی و هفت درسنامه نیز در این کتاب تدوین شده است که بهترین راهنما برای دانش آموزان رشته تجربی است که اصولا نگرانی زیادی در رابطه با این درس دارند. ۱۰۰۰ تست طراحی شده برای این درس به همراه پاسخ تشریحی آنها، کمک شایانی در فرآیند تست زنی به شما می کند. ۲۳۱ سوال طرح شده در بین این تست ها، از سوالات کنکورهای سراسری برگزار شده داخلی و خارجی در دوره های قبلی، انتخاب شده است و ۴۹۸ مورد آن نیز در رابطه با مطالب کتاب درسی، می باشد. مابقی تست ها نیز از آزمون های برگزار شده توسط قلم چی انتخاب گردیده اند که هر یک به نوبه خود، نکته ای از درس ریاضی را به شما آموزش خواهند داد.

چگونه می توان کتاب ریاضی دوازدهم تجربی آبی قلم چی را تهیه کرد؟

هر یک از دانش آموزان رشته تجربی در مقطع دوازدهم که قصد تهیه کتاب ریاضی قلم چی را دارید، می توانید با مراجعه به سایت کتابچی سفارش خرید خود را ثبت نمایید و در اسرع وقت آن را در آدرس دلخواه خود دریافت نمایید. کتابچی تخفیفاتی را نیز برای شما در نظر گرفته اند که در هنگام خرید اینترنتی، آن را ملاحظه خواهید نمود. از نظرات سایر کاربران و دانش آموزانی که از این کتاب استفاده کرده اند هم در این سایت، مطلع شوید و مطمئن باشید که کتاب درستی را انتخاب کرده اید.

دسته بندی شده در: