در این مقاله قصد داریم که به معرفی کتاب دینی پایه میکرو گاج بپردازیم. شما هم اگر به دنبال خرید دینی پایه میکرو گاج هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله همراه ما باشید. دینی پایه میکرو گاج که از کتاب های درسی پایه دهم و یازدهم تهیه شده است یک کتاب جامع برای کنکور سراسری است که نیاز پایه دانش آموزان برای شرکت در کنکور سراسری را پاسخ می دهد.

دینی پایه میکرو گاج

کتاب هایی که به عنوان کتاب های میکرو طبقه بندی شناخته می شود و کتاب دینی پایه میکرو گاج نیز از این کتاب ها محسوب می شود از مناسب ترین کتاب برای آموزش خصوصا در زمینه کنکور سراسری هستند. کتاب هایی که تحت عنوان میکرو طبقه بندی قرار دارند برای تمامی پایه های دبیرستان و کنکور طراحی شده اند. کسانی که قصد دارند در سیستم آموزشی جدید کنکور دهند می توانند از کتاب دینی پایه میکرو گاج استفاده کنند این کتاب، در زمینه دین و زندگی کتابی جامع به حساب می آید و در حدود ۱۶۰۰ تست دارد.

ساختار کتاب دینی پایه میکرو گاج بدین شرح است:

  • متن درسی
  • جدول مربوط به آیات و احادیث
  • تست های خط به خط
  • تست های ترکیبی و مفهومی
  • زیر ذره بین
  • کادرهای مربوط به فعالیت کلاسی
  • پاسخ های تشریحی
بانک تست دین و زندگی جامع کنکور میکرو گاج

بانک تست دین و زندگی جامع کنکور میکرو گاج

نویسنده : افشین پورافشار
ناشر : گاج
قیمت : ۱۸۴,۵۰۰۲۲۵,۰۰۰ تومان

محتوای کتاب دینی پایه میکرو گاج

در شروع درسنامه اهدافی که مربوط به درس و اصطلاحات آن هستند بررسی شده است و برای فهم بهتر در درسنامه از جدول ها و نمودارها به منظور طبقه بندی مطالب بهره گرفته شده است. ذکر این نکته ضروری است که در درسنامه از متن کتاب درسی استفاده شده است و مطالب بیشتری به آن اضافه نشده است. از مهمترین بخش های کتاب دینی پایه میکرو گاج، بخش مربوط به آیات و احادیث است در این کتاب برای آیات جدولی در نظر گرفته شده است که در آن به طور کامل به معانی، مفاهیم، روابط و نکات مهم پرداخته شده است.

یکی دیگر از بخش هایی که در کتاب دین و زندگی پایه وجود دارد کادرهایی مربوط به فعالیت کلاسی است که در مورد احادیث و آیات به اندیشه و تحقیق می پردازد. در درسنامه کتاب دینی پایه میکرو گاج به این قسمت ها پرداخته شده است چرا که در کنکور نیز از آنها سوالاتی طرح می شود. در این کتاب قسمت هایی به نام زیر ذره بین نیز وجود دارد که در آن به توضیح نکات اصلی درس پرداخته شده است.

تست های کتاب دینی پایه میکرو گاج

کتاب دینی پایه میکرو گاج تست های بسیار مناسبی دارد که انجام دقیق آنها می تواند در کنکور سراسری موثر واقع شود. بخشی از تست ها مربوط به تست های ترکیبی هستند که دانش آموزان پس از این که مطالعه کتاب را انجام دادند و با مفاهیم چند درس آشنا شدند می توانند به سراغ آنها بروند. تست های ترکیبی نسبت به بقیه تست ها از سطح بالاتری برخوردار هستند. در کنار تست های ترکیبی از تست های سوالات کنکور سال های قبل نیز استفاده شده است.

در قسمت پاسخنامه به همه سوال های تستی به صورت جامع و تشریحی پرداخته شده است و گزینه ها مورد بررسی قرار گرفته اند. در آخر کتاب نیز پاسخنامه کلیدی قرار دارد. به طور کلی می توانیم بگوییم که دینی پایه میکرو کتابی مناسب برای داوطلبان کنکور سراسری می باشد.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,