کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه جزو بهترین کتب آموزشی برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته علوم تجربی بوده که جهت آمادگی و شرکت در کنکور سراسری ۹۸ انتشار یافته است. این کتاب در حال حاضر از طریق سایت های اینترنتی به فروش می رسد.

کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

دروس ریاضی یکی از دروس مهم و قابل اهمیت رشته علوم تجربی بوده که این درس در کنکور نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ بسیاری از افراد فکر می کنند که پایه قوی در درس ریاضیات نداشته و با این تفاسیر نمی توانند در آزمون های ریاضی و یا آزمون کنکور به سوالات ریاضی درست جواب بدهند، با توجه به این موارد که در حال حاضر با انتشار کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی از انتشارات مهر و ماه این مشکلات به کلی حل شده است، زیرا بیان مطالب مهم درسی در این کتاب به قدری آسان و رسا بود که تمامی افراد می توانند به بهترین نحو از آن استفاده کنند. کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه به دست آقایان محمدرضا میرجلیلی، دکتر مهدی امیریان و دکتر منصور سعیدی تالیف شده و دارای ۷۵۲ صفحه می باشد. چاپ این کتاب به صورت دو رنگ می باشد و در سال ۱۳۹۷ انجام گرفته که می‌توان گفت این کتاب کمک درسی، طبق آخرین تغییرات کتب درسی دهم یازدهم و دوازدهم می باشد.

ساختار کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

همانطور که گفته شد کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه دارای بیانی شیوا و رسا بوده که موجب می شود دانش آموزان بتوانند به خوبی با مطالب کتاب ارتباط برقرار کرده و تک به تک این مطالب را در ذهن خود حک کنند. ساختار این کتاب به گونه ای است که تمامی دروس ریاضی به صورت درسنامه در آن بیان شده و در انتهای آن مثالها و پرسش های چهار گزینه ای زیادی آمده که می ‌توانید با حل این مسائل موفقیت خود را در آزمون کنکور حتمی بدانید؛ در پایان هر فصل خلاصه ای از درس بیان شده که موجب یادآوری نکات مهم در ذهن خوانندگان می‌شود.

ویژگی های کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

 در ابتدای مطلب بیان شد که کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه در سال ۹۷ به  چاپ رسیده از این رو با توجه به اینکه تمامی مطالب آن منطبق با کتابهای درسی جدید است، شرکت کنندگان در آزمون کنکور سال ۱۳۹۸ می توانند از مطالب مفید این کتاب بهره ببرند. از مهمترین ویژگی های این کتاب آموزش کامل و روان تمامی درس های ریاضی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم بوده و همچنین تست هایی که در این کتاب بیان شده، است تست های هدفمند جهت آشنایی دانش آموزان با سوالات کنکور می باشد. در انتهای سوالات چهار گزینه ای، پاسخ نامه تشریحی این سوالات نیز وجود دارد که دانش آموزان می‌توانند با راه حل های خلاق و مفید جهت حل مسائل سخت ریاضی آشنا شوند. همچنین کتاب ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه دارای خلاصه مطالب هر فصل بوده که می توان به سرعت فصول گذشته را مرور کرده و جمع بندی کرد. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد کتاب کمک درسی ریاضی جامع کنکور تجربی این است که تست های کنکوری داخل و خارج کشور در دهه ۹۰ تماما در این کتاب موجود می باشد.

دسته بندی شده در: