کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج از سری کتاب های نقره ای انتشارات بین المللی گاج است که برای استفاده دانش آموزان پایه دوازدهم نگارش شده است. این کتاب یک کتاب جامع برای ادبیات فارسی کنکور سراسری است و دانش آموزان عزیز می توانند با استفاده از این کتاب خود را برای کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی مختلف آماده کنند. در این مطلب به بررسی ساختار کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج و ویژگی های مهم این کتاب می پردازیم.

کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج

کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج توسط امیر نجات شجاعی و مهدی نظری نگارش شده است و حاوی مطالبی ارزشمند از کتاب ادبیات فارسی است. این کتاب جزو مجموعه کتاب های نقره ای گاج بوده و یکی از بهترین کتاب ها برای کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی است. شما می توانید با مطالعه درسنامه این کتاب و تست های موجود در این کتاب، خود را برای آزمون سراسری آماده کرده و به درصد بالایی از درس ادبیات به درستی پاسخ دهید. کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج از ۸ فصل متعدد تشکیل شده است که در رابطه با ادبیات مختلف از جمله غنایی، تعلیمی، پایداری، حماسی، سفر و زندگی، اسلامی، داستانی و جهان در این فصل ها استفاده شده است. این ویژگی سبب شده تا این کتاب به یکی از بهترین و پرفروش ترین کتاب ها در زمینه ادبیات فارسی تبدیل شود.

ساختار کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج

همانطور که گفتیم ساختار کلی این کتاب از ۸ فصل مختلف تشکیل شده است که در هر یک از این فصل ها به بررسی بخش های مختلف ادبیات فارسی پرداخته می شود. هر کدام از این فصل ها نیز از بخش های مختلفی تشکیل شده است که شامل در جریان درس، زیر نظر، معنی واژه، املا، زبان فارسی، آرایه های ادبی، تاریخ ادبیات و مفاهیم است. این کتاب جهت استفاده دانش آموزان پایه دوازدهم و دانش آموزان کنکوری تهیه شده است و مطالب مفیدی را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می دهد. این کتاب تمامی مطالب لازم برای پاسخ دادن به سوالات ادبیات فارسی کنکور را پوشش می دهد و اگر به خوبی آن را مطالعه کنید، می توانید درصد بالای خود را در درس ادبیات فارسی کنکور تضمین کنید.

ویژگی های کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج

مهمترین ویژگی کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج این است که به صورت جداگانه به بخش های مختلف ادبیات می پردازد و هر فصل کتاب را در بخش های مختلف بررسی می کند. برای مثال شما با استفاده از بخش معنی واژه که در فصل های کتاب موجود است، درس را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و معنی واژه ها و جمله های هر درس را به خوبی درک کنید. این کتاب برای آمادگی در کنکور سراسری نگارش شده و شما را به خوبی برای تست زنی در کنکور سراسری آماده می کند. در بخش هایی از این کتاب تست های مربوط به ادبیات فارسی کنکور سراسری سال های پیشین آورده شده است. همچنین سوالات تالیفی متعددی در کتاب ادبیات دوازدهم میکرو گاج وجود دارد که با توجه به درسنامه های کتاب درسی نگارش شده است. از سایر ویژگی های مهم این کتاب می توانیم به وجود پاسخنامه تشریحی سوالات در این کتاب اشاره کنیم. در پاسخنامه تشریحی سوالات، نویسنده به بررسی تک تک گزینه های تست می پردازد ولی درست یا نادرست بودن آن را توضیح می دهد.

دسته بندی شده در: