چرا زمانی که اسم کنکور و زبان به میان می‌آید ذهن همه به سمت کتاب زبان جامع کنکور شهاب اناری پرت می‌شود؟!

جواب این سوال را از زبان خود آقای دکتر به شما می‌گویم. اما اجازه بدهید قبلش کمی درباره‌شان توضیح بدهم.

دکتر شهاب اناری که استاد زبان انگلیسی موسس ونوس و یکی از بهترین اساتید انگلیسی کنکور هستند، سال ۱۳۷۶ هم نفر اول رشته تجربی در کنکور سراسری بودند و هم رتبه اول کنکور دانشگاه آزاد. دکتر اناری حتی جزو نفرات برتر آزمون علوم پایه پزشکی بودند. ایشان دوره دبیرستان را هم در دبیرستان علامه حلی گذراندند و در دانشگاه هم فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران شدند.

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

نویسنده : روزبه شهلایی
ناشر : مبتکران
قیمت : ۳۴۳,۰۰۰۴۹۰,۰۰۰ تومان

به گفته دکتر اناری: من تا الان چندین جلد کتاب با موضوعات مختلف مثل آموزش زبان، کنکور لیسانس، مقطع فوق لیسانس، پزشکی و کوچینگ نوشتم اما؛ اولین کتابی که به عنوان کتاب کمک آموزشی به همراه برادرم نوشتم، آن هم بیست و سه سال پیش، کتاب موفقی نشد و سه میلیون بخاطرش ضرر کردم. اوایل دوست داشتم اسم من هم مثل آقایان دکتر سلطانی، فیلی، عباس فرزام که برای من الگوی فعالیت و موفقیت بودند، بر سر زبان‌ها باشد و کتاب‌هایم مثل کتاب آنها پرفروش بشود. تا سال ۷۹ فروش کتاب‌های من خیلی معمولی بود، چیزی حدود ۳ – ۴ هزار کتاب در سال، تصمیم گرفتم از رشته پزشکی جدا بشوم و انرژی و تمرکزم را برای تالیف کتاب‌هایم بگذارم. بعد از متمرکز شدنم روی این موضوع، فروش کتاب‌هام به ۱۰۰۰ جلد در سال رسیده بود.

این پیشرفت تا سال ۱۳۸۳ ادامه داشت. اما زمانی که نشر اندیشه سازان تصمیم به توقف فعالیت گرفت من برای چاپ مجدد کتاب‌هام یک قرارداد جدید با نشر مبتکران نوشتم. این جابجایی باعث شد کتاب‌هایم از دور رقابت جا بماند و به دلیل به موقع نرسیدن کتاب‌ها به بازار فروش، رتبه دوم و سوم بازار را تا سال ۱۳۹۰ داشته باشم. اما از آنجایی که نمی‌توانستم شماره دوم و سوم بازار بودن را قبول کنم عزمم را جزم کردم برای شماره یک شدن.

سال ۱۳۹۰، به روز رسانی‌های سریع و مداوم، خلاقیت بیشتر در طرح سوال و نوع آموزش من را تبدیل به شماره یک در آموزش زبان کرد. با بالا رفتن تیراژ کتابم، رقیب بزرگتری انتخاب کردم. آن زمان کتاب دوست نازنینم مهندس بازرگانی نزدیک به دو برابر پرفروش‌ترین کتاب من، فروش داشت. من با اراده قوی و تلاش شبانه روزی محتوای کتاب را ارتقا دادم و به دلیل شباهت فوق‌العاده زیاد تست‌ها و تمرینات کتابم به تست‌های کنکور، مخاطب زیادی پیدا کرد و علاوه بر آن تبدیل به پر مخاطب‌ترین کتاب زبان بازار شد.

شما میتوانید برای خرید اینترنتی کتاب زبان جامع دکتر شهاب اناری به فروشگاه اینترنتی کتابچی مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: