کتاب‌های نغمه‌ای از آتش و یخ که با عنوان بازی تاج و تخت بر سر زبان‌ها افتاده است، مجموعه‌ای از کتاب‌های بسیار جذاب و خواندنی هستند. کتاب‌هایی که با مجموعه‌ی فیلم گیم آف ترونز می‌شناسیم. در این مجموعه با داستان‌هایی فانتزی روبه‌رو می‌شویم که در دنیایی خیالی اتفاق می‌افتند و در کل، شاهد نبردی هستیم که بین اشرافان سرزمین برای به دست آوردن و حفظ تخت آهنین صورت می‌گیرد. نویسنده‌ی کتاب‌های این مجموعه، جرج.آر.آر مارتین است.

بازی تاج و تخت از مجموعه‌ی نغمه ای از آتش و یخ

اولین جلد از مجموعه‌ی نغمه‌ای از آتش و یخ ، کتاب‌های مشهور بازی تاج و تخت هستند که در سه قسمت روایت شده‌اند. این کتاب‌ها از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند. داستانی که در این کتاب‌ها اتفاق می‌افتد، در سرزمینی خیالی واقع در آمریکای جنوبی می‌گذرد و مربوط به دوازده هزار سال پیش است. در این داستان هفت ملت وجود دارند که با هم پیمان اتحاد می‌بندند و به جنگ می روند و در این جنگ‌ها گاه پیروز هستند و گاه شکست‌خورده و مغبون.

سرزمینی که این ماجراها را در دل خود می‌آفریند وستروس نام دارد. در قسمتی از این ماجرا، دیوار بلندی قرار دارد که در شمالی‌ترین نقطه‌ی سرزمین وستروس است. دیواری که نگهبانان شب باید از آن محافظت کنند. در آن طرف دیوار، اقلیم هفت پادشاه قرار دارد و این طرف دیوار، سرزمین موجوداتی ترسناک و رازآلود که وایت‌واکر نام دارند و موجوداتی وحشی هستند. دنیای این موجودات وحشی خوف‌ناک و پر از راز و رمز است.

نغمه آتش و یخ

نغمه آتش و یخ

ناشر : ویدا
قیمت : ۲۸۸,۰۰۰۳۲۰,۰۰۰ تومان

نبرد پادشاهان در مجموعه‌ی نغمه‌ای از آتش و یخ

نبرد پادشاهان، دومین جلد از مجموعه‌ی نغمه‌ای از آتش و یخ هستند. نبرد پادشاهان، کتابی دو قسمتی است. تابستان پر از صلح جای خود را به زمستانی سخت داده است. در قسمت اول، کل سرزمین وستروس درگیر جنگ و خون‌ریزی، در جهت رسیدن به تخت آهنین است. در این میان، دنریس تارگرین، لشکریانش را آماده می‌کند تا بتواند تخت آهنین را تصاحب کند. این یک جنگ داخلی است و تمام سرزمین در جنب و جوش هستند.

در قسمت دوم نبرد پادشاهان، تجزیه‌ای اتفاق افتاده که به موجب آن هر کسی در گوشه‌ای به تنهایی در حال زندگی است. خانواده‌ای استارک نام از هم پاشیده‌اند و هرکدام از آن‌ها در کناری به زندگی سخت‌شان مشغولند. روزگار بر آن‌ها بسیار مشکل می‌گذرد. پادشاه قسمت جنوبی هم دنیا را ترک گفته است. پسر او که جافری نام دارد به همراهی مادرش پادشاهی را به دست گرفته‌اند. هرج و مرج و آشفتگی، کل سرزمین را دربر گرفته است.  این رمان نیز در سبکی حماسی است که خیال‌پردازی قوی دارد.

نغمه آتش و یخ

نغمه آتش و یخ

ناشر : ویدا
قیمت : ۳۴۱,۱۰۰۳۷۹,۰۰۰ تومان

طوفان شمشیرها

در سومین جلد از مجموعه‌ی بازی تاج و تخت، کتاب دو جلدی طوفان شمشیرها را داریم. این کتاب طولانی‌تر از جلدهای دیگر است. این کتاب نام‌های دیگری نیز دارد. فولاد و برف یک نام آن و خون و طلا نیز یکی دیگر از نام‌های این کتاب است. این کتاب، در ادامه‌ی نبرد پادشاهان است که مسائل در جهت موازی خود به پیش می‌روند.

به طور خلاصه آمده است که در اقلیم هفت پادشاه، هم‌چنان آشوب و درگیری خونین به راه است. پنج پادشاه در حال جنگ هستند. در این جنگ‌های داخلی، بسیاری از مردم عادی نابود می‌شوند. جنگ میان دو گروه، از اتفاقات مهم این داستان است که یکی از این گروه‌ها لنیسترها هستند و به کمک خاندان تایرل، پیروزی را از آن خود می‌کنند. دیوار نیز حوادث تلخی را پشت سر می‌گذارد با هجوم وحشی‌ها به مقر فرماندهی در دیوار، روزگار غم‌انگیز شده است. در شرق نیز دنریس به قدرت رسیده است. این جلد نیز جوایز زیادی برده است.

نغمه آتش و یخ

نغمه آتش و یخ

ناشر : ویدا
قیمت : ۵۳۵,۵۰۰۵۹۵,۰۰۰ تومان

جشنی برای کلاغ‌ها در بازی تاج و تخت

در چهارمین عنوان از این مجموعه صلحی نسبی به وجود آمده است. پس از جنگ های فراوان و ریختن خون بسیاری از افراد آرامشی برقرار شده است. جشنی برای کلاغ ها در دو جلد نوشته شده است و از برگزاری جشنی سخن می گوید که شاید کسی جان سالم از آن به در نبرد. صلحی که به وجود آمده آرامش قبل از طوفانی است که از اتحاد افراد جدیدی که از دل جنگ های قبلی سربرآورده اند؛ بر پا می شود. مردم سرزمین در نقش های مختلف چه حکیم و چه قاتل با هم متحد می شوند و هر آنچه دارند در میان می گذارند و قماری عظیم شروع می کنند. در این قسمت بسیاری از شخصیت های اصلی وجود ندارند.

نغمه آتش و یخ

نغمه آتش و یخ

ناشر : ویدا
قیمت : ۳۶۲,۷۰۰۴۰۳,۰۰۰ تومان

کتاب رقص با اژدها

رقص با اژدها، آخرین عنوان از این مجموعه است که در سه جلد چاپ شده است. این عنوان ادامه‌ی تاریکی‌هایی است که بیش‌تر بر شرق سایه افکنده است. در این قسمت، برده‌داری و ظلم و ستم بی‌داد می‌کند. کارهای غیرانسانی سر بر فلک گذاشته‌اند. دوستی با دشمنی قابل تمیز نیست و بوی خیانت و دورویی کل سرزمین را دربرگرفته است.

در این میان دنریس به کمک اژدهایش در پی برقراری صلح، تک‌تک شهرها را از دست تاریکی نجات می‌دهد. جنگ‌ها رو به پایان است و دنریس موفق به برقراری آرامش می‌شود. در دیوار هم‌چنان برای مقابله با موجودات عجیب و غریب مقاومت می‌کنند. لنیستر به طرف شرق در حال فرار است و برای سر او جایزه تعیین شده است. 

شما می‌توانید مجموعه‌ی بازی تاج و تخت، شامل تمامی کتاب‌های نغمه آتش و یخ را از کتابچی تهیه کنید.

نغمه آتش و یخ

نغمه آتش و یخ

ناشر : ویدا
قیمت : ۳۹۱,۵۰۰۴۳۵,۰۰۰ تومان

دسته بندی شده در: