کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز می‌باشد. این کتاب دارای درسنامه و خلاصه‌های مهمی است. دو بخش تاریخ دهم و یازدهم را می‌توان در این کتاب مشاهده کرد و به سوالات چهار گزینه ای آن به خوبی پاسخ داد.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز

کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز می‌باشد. این کتاب نوشته عارف گلیوری و مبین غلامی نژاد است. تاریخ از دروسی است که خواندن آن از لذت خاصی برخوردار است بنابراین دانش آموزان رشته انسانی می‌توانند در کنکور سراسری به سوالات این درس پاسخ دهند و در نتیجه رتبه مناسبی از این جهت کسب کنند. برای رسیدن به این هدف تنها مطالعه کتاب درسی تاریخ دهم و یازدهم کافی نیست.

با مطالعه و بررسی کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز می‌توانید به راحتی به این هدف نزدیک و نزدیک‌تر شوید و آینده خود را رقم بزنید. مطالب کاملی از تاریخ دهم و یازدهم در این کتاب ذکر شده است که می‌توانید با مطالعه آن‌ها به سوالات چهار گزینه ای این درس پاسخ کامل دهید. در ادامه توضیحاتی در رابطه با این کتاب برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد.

تاریخ جامع کنکور انسانی خیلی سبز

تاریخ جامع کنکور انسانی خیلی سبز

نویسنده : عارف گلیوری
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۳۲۰,۰۰۰۴۰۰,۰۰۰ تومان

درسنامه‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز درسنامه‌های جالب آن است که از مهم‌ترین مشخصه‌های اصلی این کتاب کمک درسی محسوب می‌شود. با نگاه کلی به درسنامه‌های کتاب تاریخ جامع می‌توانید در پاسخ دادن به سوالات موفق عمل کنید. از نکات مهم این کتاب می‌توان به دو درس نامه کلی اشاره کرد. درواقع بخشی از این کتاب برای درس نامه سال دهم و بخشی نیز برای درس نامه سال یازدهم نگارش و به چاپ رسیده است.

 بخش تاریخ سال دهم دارای شانزده درس مهم و کلیدی است و در مقابل شانزده درس نیز برای بخش تاریخ یازدهم به تألیف رسیده است. در هر کدام از درسنامه‌ها نیز مطالب مهم و مفید برای یادگیری بهتر دانش آموزان ذکر شده است. این کتاب از ویژگی‌های مهم دیگری نیز برخوردار است که در بخش‌های بعدی به آن‌ها بیشتر اشاره خواهیم کرد. اگر جزء دانش آموزان سال دهم و یازدهم هستید توصیه می‌کنیم مطالعه و بررسی کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز را از دست ندهید.

ویژگی مهم کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز

در بخش قبلی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز را برای شما عزیزان بازگو کردیم. در این بخش به چند ویژگی مهم دیگر این کتاب کمک درسی خواهیم پرداخت. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب وجود پاسخ‌های تشریحی است. سوالات چهار گزینه ای در قالب آزمون‌های متعدد در این کتاب گرد آوری شده است و جالب‌تر این که مولفان این کتاب به پاسخ نامه کلیدی اکتفا نکرده اند.

 پاسخ نامه تشریحی با ذکر نکات مهم در این کتاب به نگارش رسیده است. با استفاده از این کتاب می‌توانید به سوالات کنکور سراسری سال‌های قبل و همچنین نمونه سوالات تألیفی دیگر پاسخ دهید. خلاصه تاریخ دهم و یازدهم نیز در این کتاب به خوبی به نگارش رسیده است و این مورد نیز از دیگر ویژگی‌های کتاب پرسش‌های چهار گزینه ای تاریخ جامع از انتشارات خیلی سبز محسوب می‌شود.

دسته بندی شده در: