کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول از انتشارات قلم چی می‌باشد. کتاب کمک درسی فیزیک برای بچه‌های پایه دهم و یازدهم رشته تجربی با دقت خاصی به نگارش درآمده است و سوالات مختلف چهارگزینه‌ای در آن تألیف شده است.

کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول از کانون فرهنگی آموزش قلم چی

از سری کتاب‌های طبقه‌بندی شده رنگ آبی کانون قلم چی می‌توان به فیزیک کنکور تجربی جلد اول اشاره کرد. این کتاب دارای پاسخنامه با قالب یک کتاب می‌باشد که می‌توانید در زمان خرید این کتاب به تهیه آن نیز اقدام کنید. در این مقاله سعی داریم توضیحات کاملی در رابطه با این کتاب کمک درسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانش آموزان رشته تجربی می‌توانند این کتاب را خریداری کرده و از نکات و سوالات درج شده در آن استفاده بهینه کنند.

 این کتاب برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به نگارش درآمده است و در جلد دوم آن می‌توانید پاسخنامه‌های کاملاً تشریحی را مشاهده کنید. از مهمترین ویژگی‌های این کتاب کمک درسی می‌توان به طبقه بندی موضوعات و بخش‌های مختلف آن اشاره کرد. این کتاب دارای ساختار مناسبی برای مطالعه می‌باشد و از سوالات چهار گزینه ای معتبر نیز برخوردار است. در بخش‌های بعدی در رابطه با ویژگی‌های ساختاری و همچنین سوالات چهارگزینه‌ای کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول توضیحات بیشتری در اختیار شما دوستان پشت کنکوری و دانش آموزان تجربی قرار خواهیم داد. پس همچنان با ما همراه باشید.

ویژگی‌های ساختاری کتاب فیزیک پایه کنکور (دهم و یازدهم) تجربی جلد اول از انتشارات قلم چی

 اگر بخواهیم به ویژگی‌های ساختاری کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول بپردازیم می‌بایست ابتدا به درس نامه هایی که در آن درج شده است اشاره کنیم. ۱۱۲درس نامه در این کتاب کمک درسی به نگارش درآمده است که حاوی مطالب و نکات بسیار کلیدی می‌باشد. این درسنامه‌ها با محوریت کتاب درسی فیزیک تجربی به نگارش درآمده اند. در این کتاب شما با ۱۲فصل و درخت دانش آشنا خواهید شد. ۶۷ موضوع و ۱۵۵ زیر موضوع در این کتاب به نگارش درآمده است.

۱۸۲پیمانه نیز در کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول طراحی و به نگارش درآمده است. اما نکته مهم این کتاب وجود تست‌های مختلف و متنوعی است که به آن اعتبار بخشیده است. ۳۰۰۰ تست مختلف و متنوع را می‌توانید در این کتاب مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. در رابطه با تست‌ها و سوالات چهار گزینه ای کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول توضیحاتی را در بخش بعدی عنوان خواهیم کرد.

سوالات چهارگزینه‌ای فیزیک پایه کنکور (دهم و یازدهم) تجربی جلد اول از انتشارات قلم چی

 کتاب فیزیک کنکور تجربی جلد اول انتشارات قلم چی دارای سوالات چهار گزینه ای معتبر است. در این کتاب شما ۳۰۰۰ تست را مشاهده خواهید کرد. نگران منابع این تستها نباشید چرا که تمامی آنها از منابع معتبر و مهم انتخاب و به نگارش درآمده اند. کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور دارای سوالات متنوعی بودند که این کتاب از آن سوالات در میان تست‌های خود استفاده کرده است و تعداد آن به ۱۳۸۵ مورد می‌رسد.

 بخشی از سوالات این کتاب بر اساس آزمون‌های کانون است که انتخاب سوالات بر اساس آن انجام شده است. بخشی دیگر نیز که حاوی ۲۴۲ مورد است مربوط به پرسش هایی است که از تمرین‌ها و مطالب کتاب تألیف شده اند. این کتاب کمک درسی می‌تواند یک منبع موثق از سوالات چهار گزینه ای درس فیزیک دهم تجربی محسوب شود. با مطالعه خط به خط و حل کردن سوالات این کتاب کمک درسی به راحتی می‌توانید به سوالات درس فیزیک تجربی پایه دهم و یازدهم در کنکور سراسری پاسخ دهید.   

دسته بندی شده در: