کتاب فیزیک دهم و یازدهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج همانطور که مشخص است جزء کتابهای طبقه بندی شده در درس فیزیک و با هدف آمادگی برای آزمون های آزمایشی و کنکور است. کامل ترین منبع بانک تستی کنکوری با بیش از ۲۲۰۰ تست استاندارد است. این کتاب دارای دو جلد (بانک تست ) و ( پاسخ نامه تشریحی ) هست .

در این کتاب یعنی بانک تست  چند مدل تست ارائه شده است که در اول هر کدام با یک توضیح یک خطی هدف از آن تست ها مشخص شده است .

تست ها تمام  مطالب کتب درسی پایه دهم و یازدهم را پوشش داده است و در ادامه تست هایی که خود مولف کتاب آنها را طراحی کرده است پس با مطالعه عمیق و مفهومی کتاب درسی می توانید این نوع تست ها را پاسخ دهید .

   

تست های ستاره دار :

تست های ستاره داری که در این کتاب آمده است را دانش آموزان قوی تر در زمان یک الی هفت دقیقه می توانند حل کنند برای دانش آموزان ضعیف نیز فقط حل تست ها مهم است ولی نیازی نیست که برای خودشان زمان بگیرند.

تست های یک قدم تا ۱۰۰ :

تست های این قسمت در سال های اخیر در کنکور زیاد تکرار شده است و اهمیت زیادی دارند .

فیزیک پایه میکرو ریاضی بانک تست گاج (جلد اول)

فیزیک پایه میکرو ریاضی بانک تست گاج (جلد اول)

نویسنده : سعید احمدی
ناشر : گاج
قیمت : ۳۱۱,۶۰۰۳۸۰,۰۰۰ تومان

یکی از ویژگی های این کتاب نشان دادن شماره سوالات منتخب در هر فصل است که ویژه جمع بندی در دو ماه پایانی سال کنکور میباشد و همچنین شماره سوالات منتخب تست یک قدم تا ۱۰۰ .

در آخر کتاب پاسخنامه کلیدی آورده شده است و پاسخ نامه تشریحی به همراه توضیحات کامل و روان و کادر های آموزشی در جلد دوم کتاب فیزیک پایه ریاضی میکرو طبقه بندی گاج آمده است.

دسته بندی شده در: