کتاب ریاضی پایه دهم و یازدهم رشته تجربی سیر تا پیاز انتشارات گاج ویژه داوطلبین کنکورتالیف شده است.

کتاب ریاضی پایه دهم و یازدهم سیر تا پیاز گاج از دو بخش بانک تست در ابتدای کتاب و درسنامه در انتهای کتاب گرداوری شده است یعنی دانش آموز در ابتدا با انواع تست ها و پاسخنامه مواجه میشوند و بعد از اتمام تمامی فصل بخش درسنامه آغاز میشود.

در این کتاب درسنامه به صورت کامل به همراه نکات مهم کنکوری برای درک بهتر مفاهیم برای دانش آموزان آورده شده است.یکی از ویژگی های خاص در این کتاب وجود تست هایی است که نکات درسنامه مورد سوال واقع شده است و در پاسخنامه نکات یه صورت مورد به مورد استفاده شده است این ویژگی به یادگیری هر چه بهتر دانش آموز کمک میکند وبسیار مفید است.

با توجه به اهمیت بالای تست های کنکور سراسری در سال های اخیر که اکثرا در سوالات مختلف تیپ سوالات ثابت است و بعضا تغیرایی در عدد ها و علامت های عبارات داده میشود بانک کاملی از تست های متنوع و شبیه سازی شده در این کتاب آمده است. در انتهای هر درس نیز پاسخنامه تشریحی به همراه نکات مهم در هر تست در کادری مشخص توضیح داده شده است پاسخ ها در برخی تست ها با دو روش حل برای دانش آموزان آمده است.

  

در این کتاب و در انتهای هر درس خلاصه مختصر و مفید در عین حال کامل ار درسنامه ها و نکات قرار گرفته است و سوالاتی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند با علامت ستاره مشخص شده اند همچنین سوالاتی که مخصوص شب کنکور هستند با علامت ستاره پر رنگ برای دانش آموزان مشخص شده تا با مرور آنها تسلط بیشتری پبدا کنند. تست های VIP نیز مخصوص دانش آموزان برتر  است که می خواهند این درس را در کنکور ۱۰۰ بزنند .

  

در مجموع کتاب پیش رو یک مجموع کاملی از تست های مختلف و درسنامه کامل است که برای دانش آموزان کنکوری مفید است.

دسته بندی شده در: