کتاب عربی جامع پایه دهم و یازدهم خیلی سبز جهت آمادگی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برای کنکور و یا شرکت در هر آزمون های آزمایشی تالیف شده است.

چیدمان فصل های نوشته شده مطابق با فصل های کتاب درسی بوده و قواعد مربوط به هر درس به طور کامل بیان شده است

کتاب شامل دو بخش است :

  1. درسنامه
  2. تست

داشتن زبانی ساده و روان در بخش درسنامه از مزایای کتاب عربی جامع پایه دهم و یازدهم خیلی سبز به شمار می آید که دانش آموز را در برقراری ارتباط با کتاب دچار مشکل نمی کند و بهتر میتوانند مطالب را فرابگیرند. ساختاری که در درسنامه قرار گرفته است به این ترتیب است  که ابتدا برای درک بهتر مطلب بعد از توضیح هر بخش از قواعد یک یا دو مثال آورده شده و در ادامه  یک تست مرتبط با مطلب به همراه پاسخ امده است .درسنامه ی کتاب عربی جامع پایه دهم و یازدهم خیلی سبز برای دانش آموزان در سطوح مختلف مناسب بوده و حتی دانش آموزان با پایه ضعیف نیز می توانند از آن استفاده کنند.

عربی جامع کنکور خیلی سبز

عربی جامع کنکور خیلی سبز

نویسنده : بهروز حیدربکی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۱۵۶,۸۰۰۱۹۶,۰۰۰ تومان

در کتاب عربی جامع پایه دهم و یازدهم خیلی سبز تست های هر درس در چهار قسمت (واژگان)، (ترجمه، تعریب و مفهوم)، (قواعد) و (درک مطلب) جدا شده است.  استفاده از دو رنگ متفاوت در نوشتار فعل و اسم ،آنها را از یک دیگر جدا کرده است هم چنین کلمات مترادف و متضاد نیز مشخص شده است. برای پاسخ گویی بهتر به تست های این قسمت لازم است جدول مربوط به واژگان که در قسمت درسنامه آمده است مطالعه شود. بیشتر سوالات هر بخش شامل تست های تألیفی مفیدی است که در برگیرنده تمامی قواعد گفته شده در آن درس می باشد.  تست های تألیفی و کنکور از یک دیگر تفکیک نشده اند و دسته بندی سوالات در سطوح مختلف صورت نگرفته است. مخاطب تست ها دانش آموزان متوسط و قوی می باشد. در میان تست ها، از سوالات آزمون های آزمایشی هم استفاده نشده است.

دسته بندی شده در: