کتاب موج آزمون شیمی پایه الگو یک کتاب آموزشی و کمک درسی برای پایه های دهم و یازدهم محسوب می‌شود که دارای آزمون های مختلفی بوده و برای آمادگی دانش آموزان، جهت شرکت در آزمون های سنجش از جمله کنکور بسیار مناسب می باشد که در ادامه به بیان ویژگی های آن می پردازیم.

کتاب موج آزمون شیمی پایه الگو

کتاب کمک درسی موج آزمون شیمی پایه نظام جدید یکی از کتب انتشارات الگو می باشد که به دست آقای مسعود جعفری تألیف شده است؛ در این کتاب مهمترین مطالب شیمی دهم و یازدهم بیان شده و با وجود آزمون های مختلفی که در آن دیده می شود، می توان گفت تهیه کتاب کمک درسی موج آزمون شیمی پایه الگو یکی از بهترین کتب کمک درسی بوده که باید توسط افراد  پشت کنکوری تهیه شود. کتاب ذکر شده دارای ۵۶۴ صفحه می باشد که در سال ۱۳۹۷ به چاپ رسیده است از این رو مشاهده می شود که کتاب موج آزمون شیمی پایه الگو کاملا مطابق با تغییرات کتب درسی شیمی می باشد و خرید آن برای افرادی که قصد دارند در کنکور ۹۸ شرکت کنند ضروری است.

موج آزمون شیمی پایه الگو

موج آزمون شیمی پایه الگو

نویسنده : مسعود جعفری
ناشر : الگو
قیمت : ۳۲۸,۰۰۰۴۱۰,۰۰۰ تومان

ویژگی های کتاب کمک درسی موج آزمون شیمی پایه الگو

همان طور که می دانید درس شیمی یکی از مهمترین دروسی می‌باشد که در کنکور از آن سوال طرح می شود زیرا میزان درصد شیمی در تعیین رتبه شما نقش اساسی دارد؛ از این رو تسلط بر نکات مطالب درس شیمی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این مورد در حال حاضر کتاب ها و منابع گوناگونی به عنوان کتاب کمک درسی شیمی در بازار موجود بوده که یکی از بهترین انواع این محصول، کتاب کمک درسی موج آزمون شیمی پایه الگو می باشد. این کتاب دارای چندین ویژگی است که مهمترین ویژگی های این کتاب وجود آزمون های متعدد در مورد مباحث مهم فصل می باشد، همچنین حدود ۶۰ آزمون بیست سوالی از شیمی دهم و یازدهم در این کتاب موجود است. نکته مهم دیگر این است که در ابتدای هر فصل شصت عبارت درست یا نادرست مطرح شده که می توانید با پاسخ دادن به آن ها نکات فصل قبلی را مرور کرده و میزان یادگیری خود را بیازمایید. در آخر هر درسی که شامل نکات محاسباتی و مسئله می باشد سوالاتی مجزا از این مسائل مطرح شده است؛ همچنین وجود پاسخنامه تشریحی که در انتهای هر آزمون وجود دارد، موجب می شود دانش آموزان بتوانند نکات کلیدی و مهم هر بخش را به ذهن خود بسپارند.

خرید اینترنتی کتاب موج آزمون شیمی پایه الگو

با توجه به موارد بالا اگر شما هم حس می کنید که نیاز به خرید کتاب موج آزمون شیمی پایه الگو را دارید و قصد دارید که در آزمون های مهم از جمله آزمون کنکور شرکت کرده و رتبه عالی به دست آورید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کتاب کمک درسی را از طریق کتابچی خریداری نمایید.  از مهمترین مزیت های خرید اینترنتی از کتابچی سرعت زمان تهیه آن، قیمت مناسب کتاب، بهره برداری از تخفیف های ویژه و بهره مندی از ویدیوهای آموزشی رایگان به همراه کتاب می باشد.

دسته بندی شده در: