ادبیات پایه کنکور خیلی سبز از دیگر کتاب های کاربردی و مهم برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دانشگاه ها می باشد. این کتاب توسط آقایان افشین محی الدین، جلال الدین دهقان و ابوالفضل غلامی و با در نظر گرفتن مطالب کلیدی و مهم ادبیات کنکور تالیف و گردآوری شده است.

ادبیات پایه کنکور خیلی سبز

با توجه به مطالب آموزشی در کتب درسی ادبیات از جمله قرابت معنایی، معنی لغات و املاء آن ها، تاریخ ادبیات، آرایه های ادبی و همچنین دستور زبان فارسی، این بار انتشارات خیلی سبز با تالیف و گردآوردی مطالبی کلیدی و آموزشی در کتاب ادبیات پایه کنکور خیلی سبز سعی نموده تا آمادگی های لازم را برای داوطلبان شرکت در کنکور ورودی دانشگاه ها ایجاد کند. این کتاب مطابق با کتاب درسی پایه دهم و یازدهم بوده و تمامی نکات مهم این کتاب ها را در خود گنجانده است.

ادبیات فارسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

ادبیات فارسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز

نویسنده : ابوالفضل غلامی
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۱۴۶,۴۰۰۱۸۳,۰۰۰ تومان

مطالب آموزشی کتاب ادبیات پایه کنکور خیلی سبز

به جرات می توان گفت با استفاده از کتاب ادبیات پایه کنکور خیلی سبز می توان به تمامی موارد مهم و ضروری که باید در آزمون ورودی دانشگاه ها دانست، دست یافته و مسلط شد. در ابتدای این کتاب سوالاتی ۴ گزینه ای که با کتاب ادبیات سال دهم مرتبط می باشد، چاپ شده است. این سوالات ۴ گزینه ای شامل ستایش و نیایش و همچنین هجده درس است. لازم است بدانید سوالات درج شده در کتاب ادبیات پایه کنکور خیلی سبز با ترتیبی مشخص و در کادری تعیین شده آمده لذا می توان ابتدا به سوالات مربوط به لغات و معنی، سپس قرابت معنایی، سپس آرایه های ادبی و در آخر به سوالات مربوط به دستور زبان پاسخ دهید. ترتیب سوالات چهار گزینه تا درس آخر به همین صورت منظم و مدون می باشند. جالب است بدانید علاوه بر سوالات مهم و کلیدی درج شده در ادبیات پایه کنکور خیلی سبز، سوالات مربوط به کنکورهای سال های گذشته نیز در این کتاب به چاپ رسیده اند. پس از اتمام این دسته سوالات چهار گزینه ای که مربوط به کتاب دهم هستند، به بخش تاریخ ادبیات و گونه شناسی خواهیم رسید. در این تمامی مطالب مربوط به انواع ادبیات ها که در  ۸ فصل گنجانده شده در جدولی آمده و سپس سوالات این موارد آموزشی نیز در هر بخش پرداخته شده است.  مطالب آموزشی مربوط به تاریخ ادبیات ها در ادبیات پایه کنکور خیلی سبز را می توان شامل انواع ادبیات ها از جمله ادبیات تعلیمی، ادبیات زندگی و سفر، ادبیات غنایی، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات حماسی، ادبیات داستانی و همچنین ادبیات جهان دانست.

ادبیات یازدهم در کتاب ادبیات پایه کنکور خیلی سبز

پس از آموزش هایی که در قسمت پیش ذکر کردیم، پس از پرسش های مربوط به سال دهم، پرسش های ۴ گزینه ای سال یازدهم به همراه ستایش . نیایش و ۱۸ درس آورده شده است. لازم است بدانید درسنامه ادبیات پایه کنکور خیلی سبز در آخر آن قرار دارد، در واقع بعد از پرسشنامه، درسنامه این کتاب تألیف شده که به صورت کامل و جامع تمامی نکات دستوری و ادبی را برای داوطلبان بیان می کند. اما خوب است بدانید که درسنامه این کتاب به صورت فشرده و خلاصه می باشد و تنها جهت یادآوری مطالب مهم و اساسی مفید خواهد بود. در نهایت پاسخنامه تشریحی سوالات و همچنین کلید آنها در انتهای کتاب چاپ شده که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

دسته بندی شده در: