کتاب زبان پایه کنکور خیلی سبز مخصوص دانش آموزانی است که پایه دهم و یازدهم را می خوانند. این کتاب به صورت دو جلدی ارائه شده و دانش آموز را برای کنکور آماده می کند، از این رو داوطلبین کنکور بیشترین استفاده را از این کتاب می توانند داشته باشند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ی زبان پایه کنکور خیلی سبز و ساختار آن خواهیم پرداخت.

زبان پایه کنکور خیلی سبز

زبان پایه کنکور خیلی سبز دارای سه ساختار گرامر، واژگان و متن می باشد. با تهیه ی این کتاب متوجه خواهید شد که متن درسنامه روان و ساده است و هیچ گونه مشکلی برای ارتباط با آن پیدا نخواهید کرد. درسنامه به صورت بخش بخش است و بخشی از گرامر اصلی در هر قسمت آن وجود دارد که سبب می شود دانش آموز نظم ذهنی پیدا کند. در هر درس تمام نکات گرامری و مهم ذکر شده است و در بخشی که عنوان آن تست درس گرمی است، در هر بخش از گرامر توضیح داده شده و باعث می شود دانش آموز برای این نکات گرامری با ایده ی کسانی که طراح تست هستند آشنا شود.

تمرین های نکته دار در کتاب زبان پایه کنکور

در کتاب زبان پایه کنکور خیلی سبز تمرین های کتاب درسی آورده نشده است، چون هدف از این کتاب آماده کردن دانش آموز برای شرکت در کنکور است. اما تمرین هایی که حاوی نکته و تست هستند نیز در کتاب زبان پایه کنکور آمده است. کادری در این کتاب تحت عنوان (در کتاب نیامده است اما…) وجود دارد که حاوی نکاتی فراتر از کتاب درسی است و تست هایی سطح بالا دارد تا دانش آموزان قوی تر از آن استفاده کنند و این گونه سبب می شود دانش آموز نسبت به موضوع، درک کامل تری پیدا کند. تست هایی که در این کتاب آمده است جنبه ی آموزشی دارند و کمک می کنند که نکات آموزشی در ذهن دانش آموز تثبیت شود.

زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز

زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز

نویسنده : رضا کیاسالار
ناشر : خیلی سبز
قیمت : ۲۳۱,۲۰۰۲۸۹,۰۰۰ تومان

بخش های مختلف کتاب زبان پایه کنکور خیلی سبز

تست های موضوعی گرامر و واژگان که در کتاب زبان پایه کنکور خیلی سبز آمده است به نظر بیشتر از حالت عادی است. متن های درک مطلب و کلوز که در کتاب آمده است تعداد مناسبی دارد و به نکاتی که باید در کنکور مدنظر قرار بگیرد در این کتاب توجه خاصی شده است. تست های آموزشی ترتیبی ندارند و در بین تست های ساده تر، تست های دشوار را خواهید دید. انواع مختلفی از سؤالات در تست ها آمده است و نویسنده نیز با توجه به نکات ریزی که در کتاب وجود دارد، به طرح تست های مختلف پرداخته است.

در کتاب قسمت هایی در رابطه با پاسخ تشریحی وجود دارد که نکته ریز تست را گفته است و عنوان آن نکات جغددار می باشد. این قسمت سطح بالاتری از کتاب دارد و در تست هایی که نکات آن آبی رنگ است یک جغد کشیده شده و این گونه تأکید می کند که دقت بیشتری به آن تست شود. با این بخش دانش آموز در ترجمه، ترکیب و کاربردهای گوناگون کلمه مهارت بیشتری پیدا می کند. در قسمت کلوز و درک مطلب در هر درس نمونه هایی آمده است و تکنیک هایی وجود دارد که به کمک آن سؤال ها را با سرعت بیشتری جواب می دهید. حجم کتاب زبان پایه کنکور خیلی سبز از حالت عادی بیشتر است و آن هم به دلیل تست های زیاد و توضیحات اضافه می باشد. داوطلبین کنکور این کتاب را به عنوان یک منبع جامع می توانند استفاده کنند.

دسته بندی شده در: