یکی از کتاب های کمک درسی برای آماده سازی دانش آموزان جهت حضور در کنکور سراسری و آزاد کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه می باشد که این کتاب دارای هفت فصل بوده و نوشته آقای مصطفی باقری می باشد.

کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه

مهر و ماه یکی از انتشارات موفق در  تالیف کتاب های کمک درسی کنکور انتشارات می باشد که تاکنون توانسته است کتاب های زیادی از جمله کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه را به چاپ برساند. این کتاب در سال ۹۷ به چاپ دوازدهم خود رسیده و حدود پنج هزار نسخه از آن نیز به فروش رفته است. مهندس مصطفی باقری مولف کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه، کتاب را در هفت فصل دسته بندی کرده و بخشی از آن را به عنوان ضمیمه به کتاب اضافه کرده است. توجه داشته باشید که این کتاب برای تمامی رشته ها مناسب می باشد و هر فردی که قصد حضور در کنکور سراسری را دارد می تواند کتاب تکنیک های محاسبات سریع مهر و ماه را خریداری کرده و مطالعه کند.

تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی لقمه طلایی مهروماه

تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی لقمه طلایی مهروماه

نویسنده : مصطفی باقری
ناشر : مهروماه
قیمت : ۵۵,۲۰۰۶۹,۰۰۰ تومان

حسن استفاده از کتاب تکنیک های سریع لقمه مهر و ماه

با توجه به مهم بودن مبحث کنکور و اهمیت آن در بین دانش آموزان معمولا بیشتر افراد قبل از شرکت در این آزمون از کتاب های کمک درسی جهت تست زدن و آشنایی با سوالات آزمون کنکور استفاده می کنند، که در این بین استفاده از کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه، می تواند به شما بسیار کمک کند؛ زیرا کتاب مذکور سوالات کنکوری متفاوتی را بیان کرده است و همچنین مطالعه کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه موجب می شود بتوانید محاسبات ریاضی را با سرعت بیشتری حل کرده و مسلماً دانش و علم شما در درس ریاضی بیشتر خواهد شد. این کتاب بیشتر برای کسانی است که سرعت عمل پایینی در حل مسائل ریاضی داشته و فرصت زیادی را برای حل یک مسئله ریاضی می‌خواهند که اگر به نکات این کتاب توجه کنند می‌توانند سرعت عمل خود را بالا برده و در نتیجه موفقیت های بسیاری به دست آورند.

مهم ترین بخش های کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه

همانطور که در ابتدا نیز ذکر کردیم کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه دارای ۷ فصل بوده که در این فصل ها دانش آموزان می‌توانند با نکات مهم و کلیدی کنکور آشنا بشوند. در این کتاب در مورد کسر اعشار و نکاتی در مورد محاسبات سریع ذکر شده است. همچنین اگر فکر می کنید که نیاز به سرعت عمل بیشتری دارید انجام عملیات ضرب، تقسیم، جمع و تفریق و جذر نیاز دارید پیشنهاد می شود حتما کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه را مطالعه نمایید، زیرا تمامی این نکات بعلاوه نکاتی مرتبط با محاسبات کنکور در این کتاب بیان شده است. خبر خوب برای دانش آموزانی که دوست دارند که کتاب تکنیک های محاسبات سریع لقمه مهر و ماه را تهیه کنند این است که در حال حاضر این کتاب با قیمت بسیار مناسبی از طریق فروشگاه‌های مجازی به فروش میرسد، و افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن این محصول را خریداری کرده و با مطالعه آن تکنیک های محاسبات سریع مسائل مختلف ریاضی را یاد گرفته و خود را برای آزمون های مختلف از جمله کنکور آماده کنند.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,