کتاب کیمیاگر، دومین کتاب پائولو کوئلیو محسوب می‌شود که در زمان انتشارش زیاد مورد استقبال قرار نگرفت و بعد از چاپ کتاب بعدی‌اش «بریدا» بیشتر دیده شد. این کتاب حاصل یازده سال تجربه پائولو کوئلیو در زمینه کیمیاگری است.

دانلود کتاب صوتی کیمیاگر

برای دانلود کتاب صوتی «کیمیاگر» با روایت محسن نامجو و احمد گنجی اینجا کلیک کنید و در ۵ ساعت، به همراه سانتیاگو از آندلس به مصر سفر کنید و از اتفاقاتی که در طول مسیر برای او رخ می‌دهد با خبر شوید. اگر شنیدن این رمان را به زبان اصلی را ترجیح می‌دهید می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید و با صدا و رایت Jeremy Irons بشنوید و از داستان لذت ببرید.

دانلود PDF کتاب کیمیاگر

کتاب کیمیاگر، با فروشی بیش از ۶۵ میلیون نسخه، در ۱۵۰ کشور، عنوان پرطرفدارترین کتاب دنیا با بیشترین ترجمه را به نام خودش ثبت کرده و همین اتفاق باعث شده تا پائولو کوئلیو را کیمیاگر واژگان بدانند.

کیمیاگر

کیمیاگر

نویسنده : پائولو کوئیلو
ناشر : ثالث
مترجم : حسین نعیمی
قیمت : ۱۹۸,۰۰۰۲۲۰,۰۰۰ تومان

تاب‌های ترجمه اغلب دچار ضعف‌هایی است که گاهی باعث حذف قسمت‌هایی از متن اصلی، و یا تغییراتی در جمله‌ها و در نهایت ایجاد دوگانگی مفهومی در ترجمه می‌شود. اما با توجه به دسترسی بودن کتاب‌های PDF، این امکان وجود دارد که بتوانید به فایل‌های PDF کتاب‌های زبان اصلی دسترسی داشته باشید و بتوانید داستان‌ها را بدون سانسور و حذفیات، و اشتباهات احتمالی آن‌ها را بخوانید. شما می‌توانید برای دانلود PDF کتاب به زبان اصلی اینجا و اینجا کلیک کنید.

خرید اینترنتی کتاب کیمیاگر

به احتمال زیاد کتاب‌های «کیمیاگر»، «نامه‌های عاشقانه یک پیامبر» و «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد» را خوانده‌اید و در کتابخانه‌تان آنها را دارید. نزدیک به ۳۰ جلد کتاب به قلم پائولو کوئلیو تألیف و منتشر شده و «کیمیاگر» معروف‌ترین کتاب او محسوب می‌شود. کتاب کیمیاگر، تاثیر پذیرفته از قصه‌ای در دفتر ششم، کتاب هزار و یک شب نوشته شده و ماجرای پسری است به نام سانتیاگو که در شهر زیبای آندلس زندگی می‌کند و به چوپانی مشغول است.

با خواندن زندگینامه پائولو کوئلیو و خلاصه رمان کیمیاگر می‌توانید دلیل استقبال بی‌نظیر از این کتاب را متوجه بشوید و برای خرید اینترنتی کتاب کیمیاگر به فروشگاه اینترنتی کتابچی مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: