کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو دارای ۵ فصل مهم می‌باشد. در تمامی بخش‌های این کتاب موضوعات طبقه بندی شده به نگارش در آمده است. این کتاب مناسب تمامی دانش آموزان رشته‌های مختلف آموزشی است.

کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو

آموزش‌های کامل به همراه پرسش‌های چهار گزینه ای و همچنین پاسخنامه تشریحی را می‌توان در کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو مشاهده کرد. ۳ ویژگی ذکر شده باعث محبوبیت بیش از حد این کتاب کمک آموزشی در میان دانش آموزان شده است. اگر پشت کنکوری هستید و یا اینکه در دوره‌های مختلف متوسطه مشغول به تحصیل هستید، مطالعه این کتاب را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. تنها کافی است بخش‌های مختلف کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی را مورد بررسی قرار دهید تا با محتوای آن آشنا شوید.

 آقای علیرضا عبدالمحمدی نگارش کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو را بر عهده داشته است و از تمامی نکات در این کتاب استفاده کرده است. کتاب فوق جهت مطالعه دانش آموزان نظام جدید آموزشی به تالیف رسیده است. در ادامه به معرفی بیشتر این کتاب خواهیم پرداخت و ویژگی‌های کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی را برای شما بازگو خواهیم کرد. در ادامه با ما باشید تا با این کتاب از سری کتاب‌های انتشارات نشر الگو بیشتر آشنا شوید.

https://ketabchi.com/blog/wp-content/uploads/2018/12/%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AF%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-e1546162803625.jpg

ویژگی‌های کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو

کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو دارای چندین ویژگی مهم و برجسته می‌باشد که در ادامه به آنها بیشتر خواهیم پرداخت. این کتاب را می‌توان نخستین منبع کمک درسی در زمینه آرایه‌های ادبی برشمرد. تمامی دانش آموزان رشته‌های مختلف از جمله ریاضی، هنر، تجربی و انسانی می‌توانند این کتاب کمک درسی را مورد مطالعه قرار دهند. این موضوع دلیلی بر جامع بودن این کتاب فوق العاده کمک آموزشی است. مثال‌های مختلفی جهت تدریس تمامی آرایه‌های کتاب نظام جدید در کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی آورده شده است.

آرایه‌های ادبی الگو

آرایه‌های ادبی الگو

نویسنده : علیرضا عبدالمحمدی
ناشر : الگو
قیمت : ۵۹,۲۰۰۷۴,۰۰۰ تومان

بخشی به عنوان آرایه به آرایه در این کتاب دارای سوالات چهار گزینه ای مناسب می‌باشد. چند نوع تست تالیفی و ابداعی با نام‌های خوب – بد – زشک و موک در کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی به کار رفته شده است. ضمیمه قالب‌های شعری و آرایه‌های اختصاصی مربوط به رشته انسانی نیز در این کتاب عنوان شده است. تست‌های‌ترکیبی و کلی به همراه پاسخنامه تشریحی نیز از دیگر ویژگی‌های این کتاب می‌باشد.

بخش‌های کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو

کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی از انتشارات نشر الگو دارای چندین بخش مهم است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ۵ فصل متفاوت در این کتاب به نگارش درآمده است که هر کدام دارای محتوایی مشخص و مناسب می‌باشند. با مراجعه به فهرست کتاب کمک درسی آرایه‌های ادبی در فصل اول با ۲ کلمه حرف حساب، در فصل دوم با تک آرایه ها، در فصل سوم با تکنیک‌ها و مدل‌ها در فصل چهارم با تست کلی وترکیبی و همچنین در فصل پنجم با پاسخنامه تشریحی مواجه می‌شوید. در تمامی این پنج فصل نکات آموزشی مناسب و کاربردی استفاده شده است.

دسته بندی شده در: