«بیشعوری» یا «راهنمای عملی شناخت و درمانِ خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت» کتابی است اثر «خاویر کرمنت» که با زبان طنز  بی‌شعوری در دنیای امروز  را مورد بررسی قرار می‌دهد.

محمود فرجامی در سال ۱۳۸۶ این کتاب را ترجمه کرد ولی مجوز چاپ نگرفت و فایل کتاب به صورت پی‌دی‌اف منتشر شد. با گذشت چندسال، سرانجام در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات تیسا در ۲۳۲ صفحه منتشر شد.

کتاب صوتی بیشعوری

با توجه به مورد استقبال قرار گرفتن این کتاب، شما راه‌های زیادی برای خواندن آن در اختیار دارید. به عنوان مثال اگر به کتاب‌های صوتی علاقه داشته باشید می‌توانید کتاب بیشعوری را در سایت نوار با صدا و روایت میثم نیک‌نام بشنوید.

شاید برای اینکه خودتان خواندن این کتاب را تمام کنید چند روزی زمان لازم داشته باشید اما با کتاب صوتی بیشعوری می‌توانید تنها در ۵ ساعت و ۲۱ دقیقه  کتاب را بشنوید.

بیشعوری

بیشعوری

ناشر : تیسا
مترجم : مریم احمدی
قیمت : ۸۹,۱۰۰۹۹,۰۰۰ تومان

در خلاصه این کتاب صوتی نوشته شده:

« خاویر کرمنت که در گذشته پزشک متخصص مقعدشناسی بوده است، با اتفاقاتی که در زندگی شخصی‌اش رخ می‌دهد، متوجه می‌شود که دچار «بیشعوری» شده است؛ اتفاقی که می‌توان آن را یک بیماری تلقی کرد. نوعی بیماری که همه انسان‌ها ممکن است در طول زندگی دچار آن شوند! …»

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خواندن توضیحات  تکمیل‌تر به سایت نوار مراجعه کنید.

دانلود PDF کتاب بیشعوری

اگر به مطالعه علاقه‌مندید، اگر از آن دسته از کتابخوان‌هایی هستید که به کتاب‌های الکترونیکی و PDF  علاقمندند و ترجیح می‌دهند کتاب‌های پرفروش دنیا را به زبان اصلی و بدون حذفیات بخوانند ، اگر به علت شغلتان، زیاد در ترافیک معطل می‌شوید، اگر دوست دارید از وقتتان بهترین استفاده را ببرید می‌توانید به خواندن کتاب‌های الکترونیکی فکر کنید. چرا که در دنیای امروز با وجود بدو بدوها و کارهای مختلفی که داریم شاید نتوانیم یک جلد کتاب هم بین وسیله‌هایی که هر روز با خودمان این طرف و آن طرف می‌کنیم، برداریم. بنابراین کتاب‌های پی دی اف گزینه مناسبی هستند. کتاب بیشعوری یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها محسوب می‌شود که مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده،  شما برای خواندن کتاب بیشعوری  نوشته خاویر کرمنت می‌توانید آن را با زبان اصلی و بدون حذفیات، به صورت  PDF از اینجا دانلود کرده و آن را بخوانید.

خرید اینترنتی کتاب بیشعوری

قبول دارید لذت خواندن و ورق زدن کتاب چیز دیگری است؟ اگر قبول ندارید که یا پی‌دی‌اف کتاب را بخوانید و یا کتاب را بشنوید. اگر قبول دارید که برویم سر اصل مطلب.

«… اگر به کتاب‌هایی که به زبان طنز رفتارهای اجتماعی را به چالش می‌کشند علاقمندید می‌توانید کتاب بیشعوری را بخوانید که نویسنده در آن  با زبانی طنز و با شوخی، داستان‌های ساختگی‌ای را تعریف می‌کند تا بتواند نظریه‌هایش را به عنوان کسی که یک روز بیشعور بود و حالا درمان شده است مطرح کند. هدف نویسنده در تعریف این ماجراها به قدری شبیه به اتفاقات روزمره دور و بر ما است که ممکن ایت با خواندن هر سطر ناخودآگاه به یاد یکی از دوستان و آشنایان‌مان بیفتیم. … »

شما برای خرید کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت می‌توانید به فروشگاه کتابچی سر بزنید و آن را با ۱۰ درصد تخفیف سفارش بدهید. البته قبل از خرید می‌توانید توضیحات و اطلاعاتی که در مورد کتاب و نویسنده، نوشته شده است را مطالعه کنید تا انتخاب نزدیکتری به سلیقه‌تان داشته باشید. با خواندن این اطلاعات هم با موضوع کتاب آشنا می‌شوید و هم خلاصه‌ای از کتاب را می خوانید.

دسته بندی شده در: