اگر به دنبال یک کتاب مناسب جهت استفاده در دوران جمع بندی هستید، کتاب زرد اختصاصی قلم چی گزینه ای بسیار عالی است. زرد اختصاصی قلم چی در واقع کتاب های ۶ سال کنکور است که جهت شبیه سازی کنکورهای سال های قبل مورد استفاده پشت کنکوری ها می باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با کتاب زرد اختصاصی آشنا شویم و در انتها نیز به معرفی بهترین عرضه کننده اینترنتی این کتاب می پردازیم.

کتاب زرد اختصاصی قلم چی

اگر علاقه‌ مند به استفاده از روش سه روز یک بار قلم چی در دوران جمع بندی آموزه های خود هستید می توانید از کتاب های زرد اختصاصی استفاده کنید. این کتاب ها برای هر رشته در دو جلد شامل مجموعه سوالات و مجموعه پاسخ های تشریحی آزمون های ۶ سال گذشته داخل و خارج کشور تهیه شده است. به عبارت دیگر با تهیه این کتاب می توانید ۱۲ بار شرایط و جلسه کنکور را برای خود شبیه سازی کنید. البته باید به این نکته اشاره کرد که در انتهای جلد اول زرد اختصاصی می توانید پاسخنامه کلیدی سوالات را مشاهده کنید. اگر در رشته ریاضی، تجربی یا انسانی درس می خوانید می توانید با تهیه کتاب زرد اختصاصی ریاضی قلم چی، کتاب زرد اختصاصی تجربی قلم چی یا زرد اختصاصی انسانی خود را هر چه بیشتر برای کنکور آماده کنید. با کمک گرفتن از کتاب زرد اختصاصی می توانید در منزل تمرین تست زنی انجام دهید و با مباحث مورد سوال در سال های گذشته آشنا شوید.

ویژگی های کتاب زرد اختصاصی

با خرید کتاب زرد اختصاصی قلم چی می توانید سلیقه طراحان سوالات کنکور در سال های گذشته، درصد پاسخ های صحیحی که دانش آموزان به یک سوال کنکور داده اند و همچنین گزینه های مختلف برای هر سوال را مشاهده کنید. به عبارت دیگر در قسمت پاسخنامه کلیدی کتاب زرد اختصاصی، برای هر سوال بخشی گنجانده شده است که در آن درصد تکرار آن سوال یا مبحث در کنکورهای گذشته، درصد پاسخ صحیح به سوال و تعداد گزینه های را نشان می دهد. قبل از شروع تست زنی هر دوره، می توانید با مطالعه خلاصه مباحث درسی که سوالات از آنها طرح شده است خوانده های خود را مرور کنید. همچنین داده های آماری مفیدی در کتاب زرد اختصاصی گنجانده شده است که می توانید با کمک گرفتن از آنها احتمال قبولی خود را در یک دانشگاه خاص بسنجید. علاوه بر این، در کتاب پاسخ های تشریحی زرد اختصاصی مبحث طرح سوال دقیقا رفرنس دهی شده است و تمامی موضوعات مرتبط با هر سوال مورد بحث و آموزش قرار گرفته است.

۶ سال کنکور رشته تجربی جلد اول نظام قدیم

۶ سال کنکور رشته تجربی جلد اول نظام قدیم

نویسنده : گروه مولفان
ناشر : قلم چی

خرید اینترنتی زرد اختصاصی قلم چی

جهت تهیه و خرید اینترنتی زرد اختصاصی کانون قلم چی می توانید از وب سایت کتابچی استفاده کنید. کتابچی وب سایتی جهت خرید اینترنتی انواع کتاب های درسی و کمک درسی به همراه کتاب های غیردرسی است. جهت خرید کتاب زرد اختصاصی کانون از وب سایت کتابچی کافی است نام کتاب را در قسمت جستجو تایپ کنید و به صفحه فروش آن مراجعه کنید.

دسته بندی شده در: