کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج داری ۳ فصل مهم می‌باشد که به طور کامل کتاب هندسه پایه دوازدهم مخصوص دانش آموزان را توضیح داده است. در انتهای هر فصل می‌توانید پاسخ تشریحی سوالات به کار رفته در این کتاب را مشاهده کنید.

هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج

کمترین زمان و بیشترین راندمان شعار کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج می‌باشد. کتاب‌های انتشارات بین المللی گاج دارای محتوای مناسب براساس کتب درسی می‌باشند. این ویژگی بارز باعث برتری این کتاب نسبت به دیگر منابع کمک درسی و آموزشی شده است. در کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو شما با خط به خط محتوای کتاب درسی هندسه مواجه می‌شوید. نکاتی که در تمام دروس عنوان شده است را نویسنده این کتاب جناب آقای مهندس آرش عمید در کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج به کار برده است. اگر به دنبال کتابی جامع برای فراگرفتن هندسه دوازدهم جهت شرکت در کنکورهای سراسری و آزاد و همچنین آزمون‌های آزمایشی مختلف هستید ما به شما سری کتاب‌های میکرو گاج از جمله هندسه دوازدهم را پیشنهاد می‌کنیم. به جای اینکه اطراف خود را با چندین کتاب کمک آموزشی پر کنید توصیه می‌کنیم یک منبع کمک آموزشی معتبر و مناسب را انتخاب کرده و زمان خود را تنها برای مطالعه آن اختصاص دهید.

ویژگی‌های کتاب

کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج دارای چند ویژگی مهم می‌باشد که در این بخش به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت. این کتاب مختص دانش آموزان پایه دوازدهم به نگارش درآمده است. کتاب هندسه ۳ درسی منبع اصلی و مهم برای نگارش این کتاب کمک آموزشی در نظر گرفته شده و تمامی نکات این درس در کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو جای داده شده است. از مهمترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به عدم استفاده از بیهوده گویی‌ها و عبارات و مطالبی که امکان حفظ کردن آنها در ذهن بسیار پایین است اشاره کرد. نویسنده کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج تمام تلاش خود را کرده تا منبعی کامل با مطالب آموزنده در رابطه با هندسه ۳ در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. استفاده از سوالات چهار گزینه ای آزمون‌های پیش و همچنین پاسخنامه جامع و کامل به صورت کاملاً تشریحی از دیگر ویژگی‌های کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو محسوب می‌شوند.

فهرست کتاب

یکی از مهم‌ترین خصوصیات کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج فهرست جامع و کامل آن است که در این بخش به آن بیشتر خواهیم پرداخت. کتاب فوق دارای سه فصل مهم می‌باشد. در فصل اول با دو درس با موضوعات ماتریس و اعمال روی ماتریس‌ها و همچنین وارون ماتریس و دترمینان آشنا خواهید شد. در فصل دوم در سه درس مطالبی مانند آشنایی با مقاطع مخروطی و مکان هندسی دایره و بیضی و سهمی نگارش شده است. فصل سوم نیز معرفی فضای IR3 و ضرب داخلی و خارجی بردارها را در دو درس عنوان کرده است. در انتهای هر کدام از سه فصل کتاب کمک درسی هندسه دوازدهم میکرو از انتشارات گاج پاسخ نامه تشریحی نگارش شده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

, ,