کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸، در ۲ جلد توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده است. این کتاب شامل ۳۶ دوره آزمون‌های سراسری سال‌های ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۷ است که منابع استفاده شده از آن، آزمون‌های داخل و خارج از کشور برای تمامی گروه‌های آزمایشی (رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) است. این آزمون‌ها به همراه پاسخ‌های کلیدی در سری کتاب‌های دور دنیا در ۴ ساعت گاج در اختیار داوطلبین کنکور قرار گرفته است. که با جلد اول کتاب دور دنیا در ۴ ساعت و حل تست‌های آن می‌توانید با سبک تست‌های کنکورهای اخیر آشنا شوید و در جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸ به پاسخنامه تشریحی این سوالات و آزمون‌ها دسترسی خواهید داشت.

ویژگی‌های تست‌های دور دنیا در ۴ ساعت

از ویژگی‌های کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸ می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تست‌هایی که قبلا در کنکور بوده بدون تغییر در این کتاب آمده است
  • تست‌هایی که بر اساس تغییرات کتاب جدید تصحیح و تغییر کرده‌اند به طوری که صورت مسئله تغییر زیادی نکرده باشد
  • تست‌های تألیفی‌ای که هم وزن سوالات کنکور طراحی شده است
  • سوالات جایگزین شده از سوالات کنکور سال‌های قبل استفاده شده است
  • تست‌های مربوط به رشته انسانی با علامت ستاره مشخص شده تا داوطلبان سایر رشته‌ها برای پاسخ دادن به آنها زمانی را در نظر نگیرند.

دور دنیا در ۴ ساعت ویژه کنکور ۹۸

اگر هنوز مطالعه درس‌های عمومی را تمام نکرده‌اید و یا کتاب‌ها را بر اساس موضوع آنها (به طور مثال قرابت معنایی در درس ادبیات فارسی یا گرامر زبان انگلیسی) مورد مطالعه قرار داده‌اید و نیاز به حل نمونه و تمرین‌های بیشتری دارید می‌توانید سوالات را به صورت موضوعی انتخاب کنید. موضوعات مشخص برای درس‌های مختلف شامل این موارد است:

زبان و ادبیات فارسی: قلمرو زبانی، قلمرو فکری، قلمرو ادبی

زبان عربی: ترجمه و تعریب (برگردان از عربی به فارسی و فارسی به عربی)، مفهوم، درک مطلب، قرائت کلمات، تجزیه وترکیب و قواعد

زبان انگلیسی: گرامر، واژگان، Cloze test و Reading

فرهنگ و معارف اسلامی: در درس دین و زندگی، به دلیل تنوع زیاد مباحث سنجش موضوعی امکان پذیر نیست چون چیدمان سوالات روال وترتیب مشخصی ندارند و سوالات مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم ممکن است به صورت‌ترکیبی طرح شود.

کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی جلد اول نظام جدید که مطابق با کتاب درسی و آزمون‌های سراسری است این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که سرعت‌تان را در پاسخگویی به سوالات بالا ببرید.

این یک آزمون واقعی با دور دنیا در ۴ ساعت گاج است

کنکورهای گذشته مطمئن‌ترین روش برای به دست آوردن آمادگی در کنکور سراسری ۹۸ است. شما به کمک کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸، به راحتی می‌توانید با نمونه سوالات آزمون‌ها آشنا شوید. به عنوان نمونه، برای تجربه یک آزمون عمومی فقط ۷۵ دقیقه زمان دارید تا به سوالات آن پاسخ دهید. پس برای آنکه نتیجه بهتری از تست زدن بگیرید محل ساکت و مناسبی را مثل کتابخانه انتخاب کنید. لباس رسمی بپوشید و مراقب جلسات را در کنار خودتان تصور کنید و راس ساعت ۸ شروع کنید و رأس ساعت ۹:۱۵ دقیقه دست از قلم بردارید.

در این آزمون‌ها تعداد سوالات مطرح شده در هر بخش، طبق سوالات کنکورهای گذشته است. یعنی در بخش ادبیات با ۱۰ سوال در قلمرو زبانی (۳ سوال مربوط به واژگان، ۲ سوال املا، ۵ سوال زبان فارسی) و ۵ سوال در قلمروادبی (۴ سوال آرایه‌های ادبی، ۱ سوال تاریخ ادبیات) و ۱۰ سوال در قلمرو فکری (شامل ۱۰ سوال قرابت معنایی) در درس عربی بخش‌ترجمه با ۸ سوال، درک مطلب ۹ سوال، قواعد ۸ سوال و… روبرو خواهید شد.

دور دنیا در ۴ ساعت و پاسخ‌های کلیدی

در پاسخنامه جلد اول کتاب دور دنیا در ۴ ساعت عمومی نظام جدید ویژه کنکور ۹۸ شما می‌توانید عدد گزینه صحیح را ببینید. شما برای دریافت توضیحات و پاسخ‌های تشریحی و بررسی دلایل رد گزینه‌های اشتباه می‌توانید جلد دوم کتاب دور دنیا در ۴ ساعت را مطالعه کنید.

دسته بندی شده در: