اقتباس فیلم من پیش از تو از کتاب جوجو مویز دقیقاً همان چیزی بود که انتظار می‌‏رفت. داستان لوییزا؛ یک دختر جوان و سرزنده که رنگ و لذت را به زندگی ویل بازگرداند؛ کسی که تقریباً به‌صورت کامل بعد از یک تصادف فلج شده بود. این کتاب که اشک را به چشم همه آورده بود به‌خوبی همین احساس را بعد از فیلم برای همه به ارمغان آورد.
درحقیقت ما به این نوع کتاب‌ها احتیاج داریم تا گاهی تلنگر دوباره‌ای به قلب ما بزند و احساس را به ما برگرداند. پس بدون معطلی به سراغ فهرستی برویم که شامل ۶ کتابی است که بعد از دیدن من پیش از تو باید خواند.

من پیش از تو (نوشته‌ی جوجو مویز)

همیشه کتاب را قبل از دیدن فیلم بخوانید. به ما اعتماد کنید ملاقات لوییزا و ویل در داستان اصیل آن‌ها بهترین راه برای آمادگی جهت تماشای آن‌ها روی پرده نقره‌ای است.

من پیش از تو

من پیش از تو

ناشر : آموت
قیمت : ۲۹۷,۹۰۰۳۳۱,۰۰۰ تومان

پس از تو (نوشته‌ی جوجو مویز)

پس از تو، اثری در تکامل رمان من پیش از تو است. چه کسی نمی‌خواهد بیشتر در دنیای من پیش از تو وقت بگذراند؟
پس از تو با کاراکترها، احساسات و سوالاتی از زندگی است که شما می‌توانید از جوجو مویز پاسخ آن‌ها را بشنوید.

پس از تو

پس از تو

ناشر : آموت
قیمت : ۲۹۸,۸۰۰۳۳۲,۰۰۰ تومان

من به تو خورشید را می‌‏دهم (نوشته‌ی جدی نلسون)

این احساسی بودن و جدایی در رمان حس وابستگی دوقلوها را به مرحله جدیدی می‏‌برد. نواه و جود در واقع جدانشدنی هستند تا این‌که یک اتفاق تراژیک غیرمنتظره آن‌ها را از هم جدا می‏‌کند و هردوی آن‌ها را می‌‏شکند. نثر زنده‌ی نویسنده، دنیای کتاب را اطراف شما به‌صورت واقعی تداعی می‌کند. پس اگر در طول خواندن کتاب دائماً به دنبال دست‌مال برای پاک کردن اشک‌های‌تان بودید و دائماً قلب‌تان شکست و یا بااحساس لذت پر شد چندان تعجب نکنید.

ستارگان بخت ما (نوشته‌ی جان گرین)

اگر در حال تهیه‌ی لیستی از کتاب‌هایی هستید که قلب شما را به درد می‌‏آورند، بدانید بدون این کتاب، لیست شما ناقص خواهد بود! هیزل گریس و گاس خلاصه‌ای از عاشق‌پیشه‌های افسانه‌ای هستند و داستان رمانتیک آن‌ها برای ادامه دادن اشک ریختن بعد از کتاب من پیش از تو عالی خواهد بود. به‌علاوه اگر تمام کتاب‌های این لیست را تمام کرده‌اید، همیشه می‌توانید فیلم ستارگان بخت ما را تماشا کنید و تا زمانی که اشکی برایتان نمانده باشد، گریه کنید.

نحسی ستاره‌های بخت ما

نحسی ستاره‌های بخت ما

نویسنده : جان گرین
ناشر : آموت
قیمت : ۱۵۷,۵۰۰۱۷۵,۰۰۰ تومان

اگر من بمانم (اثر گلی فورمن)

هیچ‌کس به‌اندازه گلی فورمن احساسات شما را برنمی‌انگیزد و قطعاً این لیست بدون این کتاب کامل نمی‌‏شود. این رمان قلب شما را در هر صفحه فشرده می‏‌کند. عشق آدام و میا زمانی که میا خانواده‌اش را در یک تصادف بد رانندگی از دست می‌‏دهد به چالش کشیده می‌‏شود و زندگی، میا را میان زمین و هوا معلق می‌کند. اما آیا عشق آدام برای پشت سر گذاشتن اتفاقات بد میا و مواجه‌شدن با دنیا بدون خانواده‌اش کافی است؟

اگر بمانم

اگر بمانم

ناشر : نشر هیرمند
قیمت : ۸۵,۵۰۰۹۵,۰۰۰ تومان

تقدس هر چیز (اثر سارا دسن)

داستان عاشقانه‌ی سیدنی و مک، تمام سؤالات درست را می‌پرسد. چه اتفاقی می‌افتد اگر احساس کنید که برای اولین بار واقعاً دیده‌شده‌اید؟ این چه معنایی می‌دهد که خود واقعیت را تمام و کمال برای فرد دیگری نشان دهید؟ و چه احساسی دارد اگر بالاخره معشوق یک فرد مناسب شویم؟
این کتاب مملو از احساسات و عمق زیاد است و قلب شما را به راه‌های درستی هدایت می‌‏کند.

منبع : penguinteen.com

دسته بندی شده در: