بیا از کتابچی بگیر

کار طلایی کاگو

همان طور که می‌دانید، کتب درسی به هیچ عنوان برای یادگیری کامل مطالب کافی نیستند. این امر نه فقط در مقطع متوسطه دوم، بلکه در دورهٔ ابتدایی و متوسطه اول نیز صحت دارد. درست است که آموزش دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و دوره اول متوسطه وابستگی بیشتری به کتب درسی دارد؛ اما نباید نقش کتب کمک آموزشی در این مقاطع را کوچک شمرد. در بسیاری موارد، مخصوصاً برای دروس مهم، دانش‌آموزانی که از درسنامه‌های کاربردی در کنار کتب درسی استفاده می‌کنند، یادگیری خیلی عیمق‌تری خواهند داشت. از طرف دیگر، با توجه به آن که ملاک ارزیابی دانش‌آموزان در سیستم آموزش و پرورش کشورمان بر اساس امتحان است، دانش‌آموزان علاوه بر یادگیری مطالب باید بتوانند به سؤالات مطرح شده از دروس مختلف در امتحانات نیز به درستی پاسخ دهند. این کار مستلزم آن است که دانش‌آموزان تمرین زیادی داشته باشند و در طول سال تحصیلی با انواع سؤالات آشنا شده و به تعداد زیادی سؤال نیز پاسخ داده باشند. برای این کار نیز دانش‌آموزان به کتاب کار نیاز دارند. در این متن می‌خواهیم یکی از بهترین سری کتب آموزش و تمرین موجود برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم را معرفی کنیم. این سری کتاب، کتب کار طلایی نام دارد و توسط انتشارات کاگو به چاپ می‌رسد. سری کتب کار طلایی انتشارات کاگو دروس مهم پایه‌های اول ابتدایی تا نهم دوره اول متوسطه از جمله ریاضی، فارسی و علوم را پوشش می‌دهد.

معرفی و بررسی کلی کتاب‌های سری کتاب کار طلایی انتشارات کاگو

کتب سری کار طلایی انتشارات کاگو شامل درسنامه‌های کاربردی و تمارین متنوع می‌شوند. پاسخ تشریحی تمارین هر کدام از کتب این سری داخل کتابها موجود نیسند؛ اما QR codeهایی در کتب این سری قرار داده شده است که دانش‌آموزان با اسکن کردن آن‌ها می‌توانند به پاسخ‌های تمارین این کتب دسترسی پیدا کنند. درسنامه‌های ارائه شده در کتب این سری کامل و جامع هستند و تمامی مطالب را با بیانی ساده و قابل فهم توضیح داده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند از کتب این مجموعه به صورت خودآموز نیز استفاده نمایند. تمارین ارائه شده در کتب این سری نیز تنوع بالایی دارند و تمامی نکات ریز و درشت کتب درسی را پوشش می‌دهند. در ضمن، انواع تیپ سؤالات مختلف نیز در کتب این مجموعه پوشش داده شده است. انتشارات کاگو آزمون‌های آنلاین مرتبطی با کتب سری کار طلایی خود نیز ارائه نموده است تا دانش‌آموزان بتوانند با پاسخ دهی به این آزمون‌ها دانش خود را سنجیده، اشکالات خود را پیدا کرده و در رفع آن‌ها بکوشند.

همان طور که پیش‌تر نیز گفتیم، کتب سری کار طلایی انتشارات کاگو برای عموم دروس مهم پایه‌های اول ابتدایی تا نهم دوره اول متوسطه ارائه شده است. دروسی که مشمول کتب مجموعه کار طلایی انتشارات کاگو می‌شوند، عبارت‌اند از دروس ریاضی، فارسی و علوم. استفاده از کتب دروس طلایی انتشارات کاگو در دوره ابتدای و متوسطه اول باعث می‌شود دانش‌آموزان با پایه‌ای قوی وارد مقطع متوسطه دوم که سرنوشت‌سازترین مقطع است، شوند.

کتاب‌های سری کتاب کار طلایی انتشارات کاگو برای چه دانش‌آموزانی مناسب هستند؟

کتب سری کار طلایی انتشارات کاگو برای عمدهٔ دورس پایه‌های اول ابتدایی تا نهم موجود است و دانش‌آموزان این پایه‌ها با هر سطحی می‌توانند کتب دروس مد نظر خود را خریداری کرده و به کمک آن‌ها ابتدا یادگیری خود را تکمیل کرده و سپس با حل تمارین این کتاب‌ها، مهارت حل سؤال خود را نیز تقویت نمایند.

بهترین زمان استفاده از کتاب‌های سری کتاب کار طلایی انتشارات کاگو چه زمانی است؟

پیشنهاد می‌شود دانش‌آموزان کتب سری کتاب کار طلایی انتشارات کاگو را در ابتدای سال تحصیلی خریداری نموده و هم‌گام با کلاس‌های درس خود به مطالعهٔ درسنامه‌های این کتب و حل تمارین آن‌ها بپردازند. البته در صورتی که دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی به درسی کمتر توجه کرده‌اند و می‌خواهند در زمان محدود، مهارت حل سؤال خود را بهبود بخشند، نیز کتب کار طلایی انتشارات کاگو می‌توانند بسار کمک‌کننده و مفید باشند.

کتاب‌های پرفروش کار طلایی

کتاب‌های جدید کار طلایی