بیا از کتابچی بگیر

هرکول کلاسینو راه اندیشه

با حذف دروس عمومی از کنکورهای سراسری اهمیت دروس تخصصی بسیار بیشتر شده است. در دسترس داشتن کتب جامع کنکوری کاربردی برای دروس اختصاصی می‌تواند بیشترین تأثیر را بر موفقیت دانش‌آموزان در جلسهٔ کنکور بگذارد. یک کتاب جامع باید تمامی مطالبی که ممکن است از آن‌ها در کنکور تست طرح شود را به دانش‌آموزان یاد داده و چندین نمونه تست از تمامی مطالب به همراه پاسخنامهٔ تشریحی مفصل ارائه کند. بدین ترتیب کتابی برای استفاده در طول سال تحصیلی مناسب است که درسنامه‌های کاربردی، بانک تست کامل و جامع و پاسخنامهٔ تشریحی مفصل داشته باشد. سری کتب هرکول از انتشارات راه اندیشه دقیقاً این ویژگی‌ها را دارند و به همین دلیل می‌توانند دانش‌آموزان را به درستی در مسیر کسب رتبهٔ برتر در کنکور همراهی کنند. در این متن می‌خواهیم سری کتاب‌های هرکول را با جزئیات لازم به شما معرفی کنیم.

کتاب‌های سری هرکول راه اندیشه برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

سری کتاب‌های هرکول راه اندیشه مختص دانش‌آموزانی تألیف شده‌اند که می‌خواهند رتبهٔ خوبی در کنکور کسب کنند. کتاب‌های این سری برای دانش‌آموزان با هر سطحی مناسب هستند و می‌توانند تسلط همهٔ دانش‌آموزان را تا سطحی هم‌سطح با سؤالات کنکورهای سراسری بالا ببرند. تمرکز کتاب‌های این سری بر کنکور و تست زدن است و هیچ تأکیدی بر تمارین تشریحی در کتاب‌های این سری نشده است. د ضمن، کتب این مجموعه برای کنکورهای سال ۱۴۰۲ به بعد نوشته شده است.

لیست کتاب‌های سری هرکول راه اندیشه

سری هرکول راه اندیشه در ابتدا برای درس ریاضی رشته‌های تجربی و ریاضی چاپ شد. در این سری برای دانش‌آموزان هر کدام از دو رشتهٔ ریاضی و تجربی دو کتاب ارائه شده است. یک کتاب برای دانش‌آموزان هر دو رشته مناسب است و شامل مباحث مشترک دروس ریاضی رشته‌های تجربی و ریاضی است. دو کتاب دیگر نیز در این سری ارائه شده است که شامل مباحث غیر مشترک ریاضی هر کدام از دو رشتهٔ ریاضی و تجربی می‌شوند. به صورت جزئی‌تر، کتاب مباحث غیر مشترک ریاضی مختص رشتهٔ تجربی از این سری شامل مباحث احتمال، ترکیبیات یا شمارش و آمار و هندسه یک و دو می‌شود. کتاب مباحث غیر مشترک حسابان مختص رشتهٔ ریاضی از سری هرکول نیز شامل مباحث مجموعه، دنباله حسابی و هندسی، مثلثات، حد، مجانب، مشتق و کاربرد مشتق می‌شود. سری هرکول برای درس زیست‌شناسی پایهٔ دوازدهم نیز دو جلد مجزا ارائه کرده است  که جلد اول شامل بانک تست بوده و جلد دوم به پاسخنامهٔ تشریحی و درسنامه‌ها اختصاص داده شده است. انتشارات راه اندیشه به زودی کتاب ریاضی و آمار انسانی جامع کنکور از سری هرکول را نیز در اختیار دانش‌آموزان این رشته قرار خواهد داد. عناوین کتاب‌های سری هرکول از انتشارات راه اندیشه به شرح زیر هستند:

کتاب‌های در دست چاپ سری کلاسینو

    • فیزیک پایه هرکول کلاسینو
    • فیزیک دوازدهم هرکول کلاسینو دو جلدی
    • هرکول زیست شناسی پایه دو جلدی


بررسی کلی کتاب‌های سری هرکول راه اندیشه و ویژگی‌های آن‌ها

همان طور که گفتیم، کتب سری هرکول راه اندیشه منابع کامل و جامعی برای کنکور هستند و همگی شامل درسنامه‌های کاربردی، بانک تست متنوع و استاندارد و پاسخنامهٔ تشریحی می‌شوند. در این بخش می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتب این سری را بیان کنیم:

  • آموزش روش‌ها و تکنیک‌های حرفه‌ای حل تست
  • پوشش کامل همه تمرینات، فعالیت‌ها و نکات پنهان موجود در متن کتب درسی
  • گرافیک جذاب و حرفه‌ای
  • درسنامه‌های کامل و جامع به صورت تیپ‌بندی شده
  • چیدمان هوشمندانهٔ تست‌ها با اهداف پیشرفت پیوستهٔ تراز دانش‌آموزان
  • پوشش سؤالات با سطح‌های مختلف (متوسط، چالشی و…)
  • پاسخنامهٔ کامل به همراه تحلیل تمامی گزینه‌ها

کتاب‌های پرفروش هرکول کلاسینو

کتاب‌های جدید هرکول کلاسینو