بیا از کتابچی بگیر

مینی میکروطلایی گاج

بسیاری از موضوعات و مباحث مهم در طراحی سؤالات کنکور سراسری به صورت پراکنده در کتاب‌های درسی متوسطهٔ دوم آموزش داده شده‌اند. با توجه به این که سؤالات ترکیبی بخش زیادی از تست‌های کنکور سراسری را تشکیلی می‌دهند اهمیت دارد تا این موضوعات به طور کامل مطالعه و جمع‌بندی شوند. به همین علت کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج طراحی و تألیف شده‌اند تا با آموزش و جمع‌بندی این مباحث دانش‌آموزان را به طور کامل برای موفقیت در کنکور آماده کنند.

ویژگی‌های مشترک ظاهری درسنامه‌های کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج

کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج عموماً در قطع رقعی یا جیبی چاپ شده‌اند تا به راحتی برای مطالعه و مرور مطالب در دسترس باشند. از آن جایی که کتاب‌های این مجموعه با هدف جمع‌بندی تألیف شده‌اند در نتیجه از رنگ‌ها، جداول، نمودارها و کادرهای مختلف برای بیان مطالب در آن‌ها استفاده شده است که این موضوع از نقاط قوت این مجموعه است. همچنین کیفیت چاپ و طراحی صفحات کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج مناسب هستند.

ویژگی‌های مشترک محتوایی درسنامه‌های کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج

ساختار و محتوای کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج با توجه به موضوع آن‌ها متفاوت هستند. در اکثر کتاب‌های این مجموعه تمرکز مؤلفان بر بخش درسنامه بوده است و اکثراً درسنامه‌های خلاصه اما کاملی را ارائه کرده‌اند. بخش تست و پاسخ تشریحی در هر کتاب از این مجموعه به شکل متفاوتی ارائه شده است. کتاب‌هایی که حجم و تعداد صفحات کمتری دارند دارای تست‌های آموزشی با پاسخ تشریحی کامل یا کوتاه هستند اما در کتاب‌هایی که حجم بیشتری دارند به این دو بخش اهمیت بیشتری داده شده است. با توجه به این که کتاب‌های این مجموعه در کنار منابع دیگر درسنامه و تست به عنوان منبع تکمیلی استفاده می‌شوند در نتیجه این موضوع که محتوای درسنامه‌ها از کیفیت بهتری برخوردارند قابل قبول است. درسنامه‌های کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج به صورت نکته به نکته نوشته شده‌اند و از انواع بخش‌ها مثل نکته، تذکر و… در آن‌ها استفاده شده است تا مطالب به خوبی در ذهن دانش‌آموزان تثبیت شوند. بخش‌های اضافه‌تری نیز با توجه به موضوع کتاب‌ها به درسنامه‌های آن‌ها افزوده می‌شود. همچنین برخی از کتاب‌های این مجموعه مانند درک مطلب عربی کنکور مینی میکروطلایی گاج فاقد درسنامه است.

معرفی چند منبع مناسب و پرفروش سری مینی میکروطلایی گاج

برای هر درس از دروس کنکور سراسری در این مجموعه در صورت نیاز چند کتاب مختلف تألیف شده است تا به خوبی تمام نکات مهم دروس را پوشش دهد. عنواین تعدادی از کتاب‌های سری میکروطلایی گاج به تفکیک دروس به شرح زیر است:

زیست‌شناسی:

فیزیک:

شیمی:

فارسی:

عربی:

زبان انگلیسی:

ریاضی:

کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

کتاب‌های سری مینی میکروطلایی گاج مناسب تمام دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری است. دانش‌آموزان می‌توانند از کتاب‌های این مجموعه در کنار سایر کتاب‌های کمک درسی به عنوان مکمل آموزشی استفاده کنند. علاوه بر استفاده در ماه‌های پایانی منتهی به کنکور کتاب‌های این مجموعه در طول سال تحصیلی نیز قابل استفاده هستند.

کتاب‌های پرفروش مینی میکروطلایی

کتاب‌های جدید مینی میکروطلایی