بیا از کتابچی بگیر

بانک نهایی خیلی سبز

یکی از دغدغه‌های مهم دانش‌آموزان پایه‌های مختلف کسب نمرهٔ بالا در امتحانات مدارس خود و به ویژه امتحانات نهایی است. شاخصهٔ سؤالات امتحانات نهایی آن است که کاملاً در سطح کتب درسی طرح می‌شوند. از این رو این امتحانات معمولاً برای دانش‌آموزان قوی ساده است اما دانش‌آموزان ضعیف و متوسط باید تلاش زیادی برای کسب نمرهٔ ۲۰ در این امتحانات بکنند. همان طور که می‌دانید برای موفقیت در یک امتحان، علاوه بر مطالعهٔ منابع آموزشی باید از انواع سؤالاتی که ممکن است در امتحان بیاید نیز آگاه باشیم. آشنایی با نمونه سؤالات امتحانات نهایی نیز می‌تواند تأثیر بزرگی بر بالا بردن نمرهٔ خود در این امتحانات بگذارد. انتشارات خیلی سبز سری کتب بانک نهایی خود را با هدف کمک کردن به دانش‌آموزان در راستای کسب نمرهٔ عالی در امتحانات نهایی در اختیار عموم قرار داده است. در ادامه، این سری کتب را معرفی خواهیم نمود.

معرفی و بررسی کلی ساختار و محتوای کتاب‌های سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز

کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز برای تمامی دروس پایهٔ دوازدهم رشته‌های مختلف موجود است. کتاب‌های سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز همگی ساختار مشاهبی دارند. این ساختار شامل سه بخش کلی می‌شود:

  • درسنامه:

درسنامه‌های کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز به صورت مختصر و مفید نوشته شده است. در واقع هدف این درسنامه‌ها مرور و جمع‌بندی مطالب است و نه  آموزش اولیهٔ آن‌ها.

  • نمونه سؤالات امتحانی:

در این بخش از کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز سؤالات امتحانات نهایی قرار داده شده است. البته سؤالات تألیفی نیز در این کتب به چشم می‌خورد که همگی کاملاً طبق استانداردهای امتحانات نهایی طرح شده‌اند. یکی از ویژگی‌های بانک سؤال کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز تنوع بالای سؤالات با وجود حجم کم کتب است. در ضمن، در این کتب چندین نمونه آزمون پایان نوبت اول و دوم نیز ارائه شده است.

  • پاسخنامه:

پاسخ تشریحی تمامی سؤالات هر کتاب از کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز در همان کتاب موجود است. این پاسخ‌ها به گونه‌ای نوشته شده است که جای هیچ ابهامی برای دانش‌آموزان باقی نگذارد و همچنین برای کسب نمرهٔ کامل در امتحانات مناسب باشد.

کتاب‌های سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز برای چه دانش‌آموزانی مناسب هستند؟

از آن جا که سطح کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز مشابه کتب درسی و امتحانات نهایی، تمامی دانش‌آموزان با هر سطحی می‌توانند از کتب این سری استفاده نمایند. هر چند دانش‌آموزان قوی برای برخی از دروس خود نیاز اساسی به کتب این مجموعه ندارند؛ اما به هر حال نمونه سؤالات ارائه شده در این کتب منبع بی‌نظیری برای امتحانات نهایی است و درسنامه‌ها نیز جمع‌بندی مطالب را برای دانش‌آموزان ساده می‌گرداند و به همین دلیل تمامی دانش‌آموزانی که می‌خواهند خود را برای شرکت در امتحانات نهایی آماده سازند، می‌توانند از کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز بهره ببرند.

کتاب‌های سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز مناسب استفاده در چه بازهٔ زمانی از سال تحصیلی هستند؟

بهترین زمان استفاده از کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز، ایام نزدیک به امتحانات است. عموماً دانش‌آموزان دورهٔ متوسطه دوم در طول سال تحصیلی مطالب را مطابق سبک کنکور مطالعه می‌نمایند. اما هفته‌های نزدیک به امتحانات فرصت مناسبی برای مرور مطالب و حل سؤالات تشریحی به سبک امتحانات نهایی جهت کسب نمرهٔ کامل در امتحانات تشریحی مدارس و یا امتحانات نهایی است.

کلام آخر

اگر به دنبال یک منبع مناسب برای جمع‌بندی دروس و حل نمونه سؤال به سبک امتحانات نهایی هستید، کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز بهترین انتخاب برای شما است. درسنامه‌های این کتب هر آن چه باید برای امتحانات نهایی بدانید را به صورت کاملاً خلاصه آموزش می‌دهد و بانک سؤال این کتب نیز شما را با انواع مختلف سؤالات تشریحی آشنا می‌سازد. با مطالعهٔ کتب سری بانک نهایی انتشارات خیلی سبز در ایام امتحانات دیگر نگرانی از بابت امتحانات نهایی نخواهید داشت.

کتاب‌های پرفروش بانک نهایی

کتاب‌های جدید بانک نهایی