بیا از کتابچی بگیر

علی مقدم نیا

کتاب‌های علی مقدم نیا

استفاده از کتاب‌های کمک درسی تاثیر زیادی بر یادگیری افراد و موفقیت آن‌ها دارد. امروزه بسیاری از معلمان و دانش آموزان نیز از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند. در این نوشته به معرفی کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا می‌پردازیم.

معرفی علی مقدم نیا

وی دانش آموخته رشته عمران در دانشگاه صنعتی شریف است و به تدریس ده‌ها رتبه برتر تک رقمی و 2 رقمی کنکور پرداخته است. مقدم نیا که درس برنامه کنکور 1، کارنامه 20 و مسیر موفقیت را در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اجرا می‌نماید. همچنین از سوابق آموزشی وی می‌توان به تدیس در آموزشگاه‌ها و مدارسی تیزهوشان و برترین مدرسه‌های تهران اشاره کرد.

کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا

از دلایل شهرت و موفقیت او می‌توان به تالیف کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا اشاره کرد. این کتاب‌ها در رشته ریاضی تالیف شده‌اند و از بهترین منابع ریاضی برای کنکور به حساب می‌آیند. از کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • علاوه بر این کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا به همراه دی وی دی‌های آموزشی در تمام شاخه‌های ریاضی ارائه شده است و می‌تواند منبع بسیار مفیدی برای یادگیری و کنکور باشد. حال به بررسی 2 کتاب از کتاب‌های کمک درسی علی مقدم نیا می‌پردازیم.

کتاب کمک درسی ریاضی تجربی میکرو جلد دوم: این کتاب شامل درس‌های ریاضی 2، ریاضی 3، هندسه 1 و آمار و مدل سازی است. در این کتاب درسنامه‌ها به صورت مفهومی و کاربردی بیان شده‌اند و در بین درسنامه‌ها تست‌های آموزشی قرار گرفته است. تمرین‌های کتاب به صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای مطرح شده است و به آنها توسط پاسخنامه‌های تشریحی پاسخ داده شده است. همچنین تست‌های کنکورهای داخلی و خارجی نیز در این کتاب گردآوری شده است.

کتاب ریاضی تجربی پیش ۱ میکرو: در این کتاب درسنامه‌ها به صورت کاملا مفهومی و کاربردی به کار رفته و تست‌های آموزشی بین مطالب آموزشی و درسنامه‌ها برای فهم بیشتر گنجانده شده‌اند. سوالات و تمرین‌های کتاب درسی در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای مطرح و پاسخ داده شده است. تمامی تست‌های کنکورهای داخل و خارج کشور تا سال 1396 بررسی شده است و پاسخنامه‌های تشریحی و مفهومی به منظور درک بیشتر و بالاتر رفتن یادگیری در این کتاب قرار گرفته است.

کتاب‌های پرفروش علی مقدم نیا

کتاب‌های جدید علی مقدم نیا