سال 1403

انتشارات نوین

کتاب‌های انتشارات نوین

محال است اهل مطالعه کتاب‌های موفقیت و مدیریت فردی و کسب‌وکار باشید و اسم انتشارات نوین به گوشتان نخورده باشد. اگرچه نشر نوین در حوزه‌های دیگری نیز فعال است ولی به گفته آنها موضوعاتی که حول محور کسب‌وکار و مدیریت می‌چرخند از نقاط تمرکز اصلی آنها به شمار می‌روند.

تولد نوین

قبل از هر چیزی بیایید درباره تاریخچه انتشارات نوین بیشتر بدانیم. همانطور که از نام آن پیداست، انتشارات نوین یکی از شرکت‌های انتشاراتی جدید و تازه‌نفس ایران است.  نوین از سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه‌ای خود را در کریمخان، یکی از فرهنگی‌ترین خیابان‌های تهران که پاتوق بسیاری از اهالی کتاب است، آغاز کرد.

در همین مدت کوتاه، نشر نوین توانسته است افتخارات مختلفی را کسب کند. یکی از مهم‌ترین آنها، عنوان پرافتخار شرکت خلاق است. این شرکت همچنین مجوز نشر و رسانه‌های دیجیتال را نیز در اختیار داشته و عناوین کتاب متعددی را به قفسه‌های کتاب مردم ایران اضافه کرده است.

آرمان نشر نوین

همانطور که اشاره شد، نوین اعلام کرده است که یکی از اهدافش تمرکز ویژه بر روی «ارتقای دانش مدیریت کسب‌وکار» است. اما فعالیت نشر نوین به این موضوع محدود نمی‌شود. «ارتقا فرهنگ مطالعه ایرانیان» دومین دغدغه این انتشارات محبوب است.

در همین راستا، انتشارات نوین تاکنون موفق شده است بیش از ۱۳۰ عنوان مختلف کتاب را روانه بازار کند. کافی است نگاهی به قسمت نظرات وب‌سایت نوشر نوین بیندازید تا از رضایت کاربران و خوانندگان از حسن انتخاب عناوین و کیفیت کارها باخبر شوید.

نوین، نشری نو

این انتشارات از مدیوم‌ها و فرمت‌های مختلفی برای ارائه کتاب‌های خود به علاقه‌مندان بهره می‌برد. از کتاب‌های سنتی کاغذی گرفته تا نسخه‌های الکترونیکی برای افرادی که مایل به مطالعه کتاب در دستگاه‌های دیجیتال مانند تبلت و موبایل هستند. علاوه‌براین، محبوبیت روزافزون پادکست و کتاب صوتی هم از چشم انتشارات نوین دور نمانده و نسخه‌های صوتی بعضی از کتاب‌ها نیز به آسانی قابل دسترس است. برای آشنایی هرچه بیشتر خوانندگان با موضوعات کتاب‌ها، وبلاگ نشر نوین نیز به طور منظم مقالات سودمندی را منتشر می‌کند.

اگر از طریق نرم‌افزار یا وبسایت عضو طاقچه، فیدیبو، نوار، یا کتابراه باشید، با چند کلیک ساده می‌توانید نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌های نشر نوین را تهیه و دانلود نمایید.

همچنین، انتشارات نوین در فضای مجازی، خصوصا در اینستاگرم، بسیار فعال است. هم درباره فعالیت حرفه‌ای و اخبار جدید کتاب‌ها اطلاع رسانی می‌کند و هم مسابقه‌های متنوعی برای اهالی کتاب برگزار می‌کند. هرازگاهی نیز گفتگوی مشترک یا برنامه زنده (لایو) با حضور فعالان عرصه کتاب یا مولف‌های به‌نام را نیز به دنبال‌کنندگان خود هدیه می‌دهند.

چرا باید کتاب‌های نشر نوین را بخوانیم؟

خوشبختانه نشر نوین توانسته خلایی که از فقدان یکی از منابع مهم در بازار کتاب احساس می‌شد را برطرف کند. اگر به دنبال کتاب‌هایی به‌روز و تخصصی درباره توسعه فردی، مدیریت و رفتار سازمانی، کوچینگ و… می‌گردید، نشر نوین همه نیازهای شما را برآورده می‌کند.

با آنکه مباحثی همچون روانشناسی موفقیت و یا استراتژی مدیریت از موضوعات همیشه پرفروش و پرطرفدار بوده‌اند؛ اما به موضوعات دیگری مانند زنان و کسب‌کار، تکنولوژی در کسب‌وکار، و همچنین استارتاپ‌ها کمتر پرداخته شده بود. در جهت نیل به این مقصود، انتشارات نوین با نویسندگان و مترجمان برگزیده همکاری می‌کند.

این انتشارات متعهد همواره تلاش کرده است نیازهای مردم را در حیطه کسب‌وکار شناسایی و برطرف کند. عنوان‌هایی مانند «سرمایه‌گذاری خطرپذیر» (اسکات کوپر) و «کتاب ارز دیجیتال» (ماروین نیوفیند) دو نمونه بارز از این پاسخ به نیازهای خوانندگان و بررسی مسائل مهم روز است.

ناگفته نماند که آثار آشنایی مانند «عادت‌های اتمی» (جیمز کلیر)، «شیوه گرگ» (جردن بلفورت)، «پوست در بازی» (نسیم نیکلاس طالب)، «چک لیست» (آتول گوانده) و «آرمان‌شهری برای واقع‌گراها» (روتگر برگمن) و ده‌ها عنوان محبوب دیگر در کارنامه نشر نوین خودنمایی می‌کنند.

انتشارات نوین و هاروارد

حدود یک قرن پیش بود که دانشگاه پرآوازه هاروارد اولین نسخه مجله کسب‌کار و هاروارد یا همان Harvard Business Review را منتشر کرد.  به اهتمام نشر نوین، امروزه نسخه فارسی این مجلات نیز برای خرید یا مطلاعه آنلاین در دسترس خوانندگان و علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته‌است. این مجموعه که در قالب مقاله‌های سودمند عرضه می‌شود، به عنوان راهنمایی بی‌نظیر در حوزه‌های رهبری، مدیریت، مذاکرات و استراتژی کسب‌وکار، راه‌گشای مدیران، استارتاپ‌ها، محققان، و حتی دانشجویان این رشته‌ها می‌باشد. نشر نوین اعلام کرده است که تا به حال تعداد ۳۰ نسخه از مجله‌های کسب‌وکار هاروارد را ترجمه، تدوین، و منتشر کرده‌است.

با استفاده از این لینک، می‌توانید به وبسایت اختصاصی که نشر نوین برای مجله کسب‌وکار هاروارد طراحی کرده است وارد شوید.

آنچه نشر نوین را ممتاز و متمایز کرده است:

·     حضور آنلاین پررنگ و ارتباط موثر با مخاطبین و خواننده‌ها

·     تمرکز بر یک موضوع خاص و دغدغه حرفه‌ای و فرهنگی

·     نشری مدرن و پیگیر موضوعات روز دنیا

·     فروش آنلاین

·     ارائه نسخه‌های کتاب در فرمت‌های چاپی، صوتی، و دیجیتال

کلیدی‌ترین موضوعات و محصولات نشر نوین

دیگر به خوبی با نشر نوین و حوزه فعالیت آنها آشنا شده‌ایم، اکنون بیایید به پرمخاطب‌ترین موضوعات و عناوین این انتشارات نگاهی بیندازیم.

روان‌شناسی موفقیت (۴۰ عنوان)

محبوب‌ترین‌ها: «کار عمیق» (کارل نیوپورت)، «واقعیت» (هانس رزلینگ)، «عادت‌های اتمی» (جیمز کلیر)

توسعه فردی (۳۸ عنوان)

محبوب‌ترین‌ها: «چیرگی» (رابرت گرین)، «قدرت عادت» (چارلز داهیگ)، «طرز فکر؛ روانشناسی نوین موفقیت» (کارول دوک)

فرهنگ و رفتار سازمانی (۱۸ عنوان)

محبوب‌ترین‌ها: «مدیران بزرگ به دنیا نمی‌آیند، ساخته می‌شوند» (جولی ژو)، «مربی تریلیون دلاری» (اریک اشمیت)، «فروشگاه همه‌چیز، جف بیزوس و عصر آمازون» (برد استون)

نوآوری و خلاقیت (۱۳ عنوان)

محبوب‌ترین‌ها: «مهم‌ها را بسنجید: چگونه گوگل، بونو و بیل گیتس توانستند با OKR دنیا را متحول کنند» (جان دوئر)، «راهکارهای هوشمندانه» (دیوید کاتن)، «راهنمای تولید ناب» (دن اولسن)

راه‌های ارتباطی با نشر نوین

تلفن تماس: ۸۶۱۲۰۲۳۳-۰۲۱ (روزهای هفته به جز پنج‌شنبه و جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۱۷)

آدرس: ایران - تهران – خایبان عباس‌آباد (بهشتی) – خیابان سرافراز – کوچه دوم ب – پلاک ۱۵ – واحد ۷

آدرس وب‌سایت:  نشر نوین   

صفحات انتشارات نوین در فضای مجازی:

(روی گزینه مورد نظر خود کلیلک کنید تا به صفحه نوین در شبکه‌های اجتماعی مختلف هدایت شوید)

کانال تلگرام            اینستاگرم                           توئیتر                      لینکدین

کتاب‌های پرفروش نوین

کتاب‌های جدید نوین