علی محمد عمارلو

کتاب‌های علی محمد عمارلو

اگر فرزند کنکوری در خانه دارید که در رشته تجربی درس می‌خواند و یا پشت کنکوری است، از کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو برای تقویت زیست شناسی او می‌توانید بهره مند شوید. در این مقاله نیز به بررسی کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو که برترین مدرس در زمینه زیست شناسی در کشور هستند خواهیم پرداخت تا برای خرید آنها اقدام کنید و فرزندان خود را در درس زیست شناسی تقویت کنید.  

کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو  

کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو سبب افزایش سطح علمی دانش آموزان در درس زیست شناسی خواهد شد و آمادگی آنها را برای موفقیت بیشتر در کنکور بالا خواهد برد. زیست شناسی یکی از دروس مهم در رشته تجربی است که کسب درصد بالای آن در کنکور اهمیت دارد و سبب نتیجه بهتری خواهد شد.

دکتر عمارلو در کنکور سراسری رتبه ۷ را کسب کرده است و دکترای خود را از دانشگاه تهران دریافت نموده است. ایشان در مدارس و آموزشگاه‌های برتری در تهران به تدریس پرداخته‌اند که از جمله آنها می‌توان به فرزانگان، علامه حلی، علامه طباطبایی، خرد، مهدوی، ماهان، هستی کرمان، اندیشه اهواز، ادیب فرزانه، کوشش و آموزشگاه‌های هدف اشاره کرد. دکتر عمارلو رتبه‌های برتری را تدریس کرده‌اند و در برنامه‌های مسیر موفقیت، کارنامه ۲۰ در صدا و سیما و برنامه کنکور ۱ مدرس بوده‌اند. ایشان کتاب‌های زیست شناسی (خانه زیست شناسی)، زیست شناسی ۱ (نشر دریافت) و همایش زیست (نشر دریافت) را تالیف کرده‌اند که همگی سطح دانش آموزان تجربی را بالا خواهد برد و به آینده آنها کمک خواهد کرد.      

  • زیست‌شناسی دهم نشر دریافت
  • زیست‌شناسی یازدهم نشر دریافت
  • زیست شناسی دوازدهم نشر دریافت
  • هزار تست زیست‌شناسی نشر دریافت

خرید کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو 

برای خرید کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو به صورت اینترنتی می‌توانید اقدام کنید و آن را در زمان کمی به صورت پستی تحویل بگیرید. کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو برای دوره‌های دبیرستان و پیش دانشگاهی بسیار مفید است و از آن برای دریافت نتیجه بهتر در کنکور می‌توان استفاده نمود. با خرید کتاب‌های کمک درسی علی محمد عمارلو به بالا بردن سطح علمی فرزندان خود کمک بسیاری خواهید کرد.  

 

کتاب‌های پرفروش علی محمد عمارلو

کتاب‌های جدید علی محمد عمارلو