بیا از کتابچی بگیر

هزار تست دریافت

شرکت در آزمون‌های آزمایشی یکی از بهترین راه‌های تقویت تسلط و مهارت‌های تست‌زنی است. با این کار شما می‌توانید پیش از حضور در جلسهٔ آزمون شرایط را برای خود شبیه‌سازی کنید، دانش خود را بسنجید، مهارت‌هایی همچون کنترل استرس و مدیریت زمان را تمرین کنید و با تیپ‌های سوالی مختلف آشنا شوید. اگر بنا به هر دلیلی امکان شرکت در آزمون‌ها را ندارید، می‌توانید از کتاب‌های آزمون‌محور موجود در بازار منابع کمک‌آموزشی استفاده کنید. این کتاب‌ها کیفیت بالایی در محتوا دارند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای شرکت در آزمون باشند. در ادامه سری کتاب‌های هزار تست نشر دریافت را بررسی می‌کنیم که با همین هدف طراحی، تالیف و ارائه شده‌اند.

بررسی ویژگی‌های ظاهری سری کتاب‌های هزار تست نشر دریافت

کتاب‌های هزار تست به همت انتشارات دریافت عرضه شده‌اند. این کتاب‌ها دو بخش اصلی دارند: بانک سوال و پاسخنامهٔ تشریحی. درسنامه‌های آموزشی در این سری کتاب‌ها گنجانده نشده‌اند؛ به همین دلیل بهتر است پیش از بررسی این منابع به تسلطی نسبی بر مطالب دست پیدا کنید. حجم کتاب‌ها نسبتا کم است؛ این موضوع اجازه می‌دهد در بازه‌های زمانی کوتاه، مثل ایام جمع‌بندی بتوانید مطالعهٔ سری کتاب‌های هزار تست را در برنامهٔ خود بگنجانید و در کوتاه مدت، حجم زیادی از مطالب را مرور کنید. سطح کلی سوالات متوسط و مشابه کنکورهای سراسری اخیر است. ویراستاری بخش‌های مختلف با دقت بالایی انجام شده و ایرادات علمی و فنی تا حد امکان برطرف شده‌اند. صفحه‌آرایی و طراحی ظاهری کتاب ساده است؛ ساختار کلی بانک تست مشابه دفترچه سوالات است تا مخاطب به این قالب عادت کند. نوشته‌ها فونت و سایز خوانایی دارند؛ در بخش پاسخنامه، قسمت‌های مهم متن با رنگ یا سایز متفاوتی نوشته شده‌اند تا توجه مخاطب به این موضوع جلب شود. شکل‌ها و تصاویر با وضوح و کیفیت بالایی به چاپ رسیده‌اند و جزئیات هر یک به سادگی قابل تشخیص است. لحن مولفان سری کتاب‌های هزار تست در پاسخنامه، بسیار ساده و روان است و مخاطب از ابتدای مسیر مطالعه می‌تواند ارتباط مناسبی با این محتوا برقرار سازد.

بررسی بانک تست سری کتاب‌های هزار تست نشر دریافت

طراحی بانک سوالات کتاب‌های هزار تست، آزمون‌محور است. تعداد زیادی آزمون مختلف با بودجه‌بندی و طبقه‌بندی متفاوتی از سوالات در این سری کتاب‌ها گنجانده شده است. بررسی آزمون‌ها شما را برای حضور در جلسه آماده می‌کند و می‌توانید با تسلط و مهارت بیشتری در روز امتحان حاضر شوید. مولفان تلاش کرده‌اند تیپ‌های سوالی متفاوتی را در کتاب‌ها بگنجانند؛ این موضوع در درس‌هایی همچون زیست‌شناسی بسیار مهم است و به دانش‌آموز کمک می‌کند برتری چشم‌گیری نسبت به سایر رقیبان داشته باشد. سطح کلی سوالات متوسط است و تشابه بالایی با آزمون‌های آزمایشی استاندارد و کنکورهای سراسری اخیر به‌چشم می‌خورد. علاوه‌بر تست‌های تالیفی، سوالات منتخب کنکورها نیز در این مجموعه گنجانده شده‌اند. این ویژگی از کتاب باعث می‌شود با خط فکری طراحان مختلف آشنا شوید، زاویه دید جدیدی به موضوعات داشته باشید و تله‌های تستی طراح را با موفقیت پشت سر بگذارید.

بررسی پاسخنامهٔ تشریحی سری کتابهای هزار تست نشر دریافت

بررسی پاسخنامهٔ آزمون‌ها در سری کتاب‌های هزار تست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ درواقع تحلیل پاسخنامه گام مهم‌تری است که بیشتر داوطلبان از آن غافل هستند. این کار به شما اجازه می‌دهد سوژهٔ اصلی و نکات طلایی را از دید طراح بشناسید. پاسخنامه‌های کتاب‌های هزار تست در کامل‌ترین شکل ممکن نوشته شده‌اند. این پاسخنامه‌ها در تلاش هستند ابهامات موجود را برطرف کنند و به سوالات شما پاسخ کامل بدهند. توضیحات نوشته شده برای هر سوال، مفصل هستند و به مخاطب کمک می‌کنند درک کاملی از صفر تا صد موضوع داشته باشد. علاوه‌بر گزینهٔ صحیح سوال، سایر گزینه‌های تست نیز در پاسخنامه تحلیل شده‌اند تا دلیل نادرستی هر مورد مشخص شود و مخاطب در ادامهٔ مسیر، آموخته‌های خود را بکار بگیرد.

خرید مجموعه کتاب‌های هزار تست نشر دریافت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

مخاطب این کتاب‌ها دانش‌آموزانی هستند که پیش‌تر مطالعات نسبتا کاملی داشته‌اند و به تسلطی نسبی بر مفاهیم رسیده‌اند؛ چرا که هدف اصلی از آزمون دادن ارزیابی عملکرد، دانش و سرعت عمل شماست. تیپ‌های تستی مختلف و سوژه‌های جدید و خلاقانه‌ای که در این کتاب‌ها گنجانده شده‌اند می‌توانند آمادگی شما را برای روبه‌رو شدن با سوالات غیرمنتظره در جلسهٔ آزمون افزایش دهند.  

کتاب‌های پرفروش هزار تست

کتاب‌های جدید هزار تست