بیا از کتابچی بگیر

تستیک مشاوران آموزش

کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش

مجموعه کتاب‌های تستیک، که به همت انتشارات مشاوران آموزش به بازار منابع کمک‌درسی ارائه شده‌اند. هدف از طراحی این مجموعه کتاب‌ها افزایش تسلط و مهارت‌های تست‌زنی مخاطب با استفاده از تعداد نسبتا زیادی پرسش چهارگزینه‌ای آموزشی است. به‌عبارتی دانش‌آموز از سبک مطالعهٔ قدیمی فاصله می‌گیرد (زمان زیادی را به مطالعهٔ درسنامه‌ها اختصاص نمی‌دهد). درعوض پس از بررسی درسنامه‌هایی مختصر و کامل، مستقیما وارد بانک سوال می‌شود تا مطالب را در قالب کاربردی‌تری بیاموزد.

بررسی ویژگی‌های ظاهری سری کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش

کتاب‌های این مجموعه عموما حجم کمی دارند و در بازه‌های زمانی کوتاه نیز قابل مطالعه هستند؛ هرچند باتوجه به سطح علمی و میزان تسلطی که دارید، بهتر است مطابق با برنامه‌ای دقیق و منظم مطالعات خود را دنبال کنید. سطح کلی مطالب متوسط است و شما را برای حضور در جلسهٔ آزمون و امتحان آماده می‌کنند. تالیف کتاب‌ها با همکاری مولفان متخصص در هر زمینه انجام شده و این موضوع به کیفیت محتوای اثر افزوده است. ویراستاری کتاب‌ها در بهترین شکل ممکن انجام شده، ایرادات موجود رفع شده‌اند و جدیدترین تغییرات کتاب درسی بر تمامی کتاب‌های این مجموعه اعمال شده.

 

ویژگی‌های ظاهری سری کتاب‌های تستیک

کاغذ سفید برگه‌ها با استحکام و ضخامت کافی

چاپ رنگی

فونت و سایز مناسب نوشته‌ها

تغییر رنگ متن در کلمات کلیدی و عبارت‌های مهم

چاپ تصاویر و شکل‌ها با کیفیت بالا

کادربندی مناسب و تفکیک بخش‌های مختلف

لحن ساده و روان

 

بررسی درسنامه‌های سری کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش

درسنامه‌های مجموعه کتاب‌های تستیک به تفکیک درس یا فصل طراحی شده‌اند؛ این ساختار اجازه می‌دهد در طول سال تحصیلی و هم‌گام با برنامهٔ کلاس‌های درس بتوانید به مطالعهٔ بخش‌های مختلف از هر درس بپردازید. ساختار کلی درسنامه‌ها، خلاصه‌محور است اما مطالب از ساده‌ترین سطح ممکن تا نکات تکمیلی و پیشرفته در این درسنامه‌ها گنجانده شده‌اند. فعالیت‌های مولفین هر کتاب در چارچوب کتاب‌های درسی بوده است؛ این موضوع از بارزترین ویژگی‌های مجموعه تستیک است. در ابتدای درسنامه‌ها مقدمه‌ای نوشته شده تا مخاطب شناخت کافی از مباحث پیش رو داشته باشد. توضیحات ارائه شده برای درس، عموما در قالب درسنامه‌های نموداری هستند؛ این موضوع به حجم کم در درسنامه‌ها منجر شده و روند مطالعه را برای دانش‌آموز تسهیل می‌کند. برای درک بهتر موضوع تعدادی پرسش نمونه نیز در درسنامه‌های کتاب بررسی شده است. بخش انتهایی از درسنامه، خلاصه‌ای جامع از مطالب است که برای جمع‌بندی و ارزیابی، منبعی کاربردی و مفید است.

بررسی بانک سوال سری کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش

هدف اصلی از طراحی کتاب‌های تستیک، افزایش تسلط و مهارت‌های تست‌زنی داوطلب است؛ به همین دلیل بانک تست کتاب‌های این مجموعه با دقت و وسواس بالایی انجام شده است. تعداد سوالی که به هر درس یا فصل اختصاص یافته، متناسب با اهمیت موضوعات است؛ برای مثال عناوینی که تست‌خیزتر هستند، تعداد سوال بیشتری را از آن خود کرده‌اند. در مجموع پرسش‌های موجود در این کتاب‌ها برای رسیدن به سطحی قابل قبول، کافی هستند. سطح کلی سوالات متوسط و مشابه آزمون‌ها و کنکورهای سراسری استاندارد است. تعدادی از سوالات از سبک‌های رایج و روتین در کنکور سراسری پیروی می‌کنند؛ تعدادی نیز بر پایهٔ ایده‌هایی خلاقانه و جدید طراحی شده‌اند. این سری از سوالات احتمال حضور بالایی در آزمون‌های آتی دارند.  تعدادی نمونه سوال برای امتحانات ترم اول و دوم نیز در این کتاب‌ها گنجانده شده است. این سوالات منبع مناسبی برای ارزیابی و سنجش آمادگی جهت حضور در امتحان نیم‌سال اول و دوم هستند.

بررسی پاسخنامهٔ سری کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش

دو پاسخنامهٔ کلیدی و تشریحی برای پرسش‌های کتاب طراحی شده است. این پاسخنامه‌ها در انتهای هر درسنامه قرار گرفته‌اند و دسترسی مخاطب به آن‌ها ساده است. تحلیل کامل سوال، بررسی سایر گزینه‌های تست، یادآوری نکات مربوطه و ارائهٔ روش‌های حل جدید و خلاقانه، از ویژگی‌های پاسخنامهٔ تشریحی کتاب‌های تستیک هستند.

خرید مجموعه کتاب‌های کتاب‌های تستیک مشاوران آموزش به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

سطح کلی این مجموعه کتاب‌ها متوسط است؛ باتوجه به توضیحات مختصر و ساختار درسنامه‌ها، بهتر است پیش از مطالعهٔ این کتاب‌ها، به تسلطی نسبی بر محتوای کتاب درسی برسید. بررسی درسنامه‌ها در بازه‌های جمع‌بندی به ذهن شما نظم و انسجام می‌بخشد، با بررسی تست‌ها نیز می‌توانید عملکرد خود را ارزیابی کنید و برای ادامهٔ مسیر، برنامه‌ریزی کامل‌تری داشته باشید.

کتاب‌های پرفروش تستیک

کتاب‌های جدید تستیک