سال 1403

علیرضا عبدالمحمدی

کتاب‌های علیرضا عبدالمحمدی

هنگام بحث در مورد بهترین اساتید درس ادبیات فارسی در حوزهٔ مدارس و کنکور نام علیرضا عبدالمحمدی به دفعات شنیده می‌شود. استاد علیرضا عبدالمحمدی در سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی در حال حاضر دانشجوی دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران بوده و دارای مدرک‌های تحصیلی کارشناسی مهندسی سخت‌افزار از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. استاد علیرضا عبدالمحمدی بیش از ۲۰ سال در آموزشگاه‌ها و مدارس برتر سراسر کشور شامل انرژی اتمی تهران، ابوریحان، کوشش، مهرآیین پسران و دختران، فرزانگان، مدارس سلام، علامه طباطبایی آبشناسان، نیکان، مؤسسهٔ کائو و  … تدریس کرده است. وی همچنین به دلیل تدریس در صدا و سیما، تولید دی وی دی‌های آموزشی متنوع و برگزاری همایش‌های بسیار موفق جمع‌بندی ادبیات کنکور مشهور است. از دیگر دستاوردهای بی‌نظیر وی می‌توان به تألیف کتاب‌های مبحثی املاء و لغت، قرابت معنایی، دستور زبان، آرایه‌های ادبی، ادبیات و زبان فارسی جامع و موج آزمون ادبیات انتشارات الگو، یکی از برجسته‌ترین انتشارات کتب کمک آموزشی کشور، اشاره نمود. دی‌وی‌دی‌های آموزشی استاد علیرضا عبدالمحمدی در میان دانش‌آموزان کنکوری بسیار محبوب است چرا که در آن‌ها تمامی مطالب و مباحث درسی ادبیات و زبان فارسی و نکات کنکوری این درس با بهترین و نوین‌ترین روش‌های آموزشی به دانش‌آموزان همهٔ رشته‌ها آموزش داده شده است. در واقع بیان شیوا و جذاب استاد علیرضا عبدالمحمدی در ویدیوهای آموزشی او دانش‌آموزان به ویژه متقاضیان شرکت در کنکورهای سراسری را به خود جذب کرده است. به طور خاص تعدادی از کتاب‌های کمک آموزشی به قلم استاد علیرضا عبدالمحمدی عبارت‌اند از:

همچنین تعدادی از دی‌وی‌دی‌های آموزشی استاد علیرضا عبدالمحمدی عبارت‌اند از:

  • دستور زبان فارسی
  • قافیه (ادبیات اختصاصی)
  • پکیج جامع ادبیات کنکور
  • قرابت معنایی
  • آرایه‌های ادبی
  • لغت و املا
  • چگونه ادبیات بخوانیم؟
  • جامع فارسی دوازدهم
  • جامع فارسی یازدهم
  • جمع‌بندی ادبیات کنکور: آدت (آرایه، دستور و تاریخ ادبیات)

در وبسایت شخصی استاد علیرضا عبدالمحمدی (به آدرس www. abdolmohamadi.com) کتاب‌ها و دی‌وی‌دی‌های آموزشی ایشان برای خرید موجود است. همچنین در این وبسایت لیست کارگاه‌ها، همایش‌ها و کلاس‌های آنلاین استاد  عبدالمحمدی نیز ارائه شده است. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر به دلیل شیوع گستردهٔ ویروس کرونا در کشور همایش‌ها و کارگاه‌های حصوری برگزار نمی‌شود ولی خوشبختانه به کمک تکنولوژی‌های به‌روز و امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین در پلتفرم‌های مختلف در حال حاضر دانش‌آموزان در سر تا سر کشور می‌توانند در کلاس‌های آنلاین استاد  عبدالمحمدی ثبت‌نام کرده و از آموزش‌های کاربردی و بی‌نقص وی بهره‌مند شوند. کلاس‌های آنلاینی که هم‌اکنون در حال برگزاری و یا ثبت نام هستند شامل کلاس‌های جامع سالیانهٔ ادبیات مختص دانش‌آموزان پایهٔ دوازدهم تمامی رشته‌ها (هم انسانی و هم سایر رشته‌ها) و کلاس‌های ادبیات ری‌استارت ویژهٔ همهٔ رشته‌ها می‌شود. از آن جا که یادگیری و امادگی برای شرکت در کنکور بدون شرکت در آزمون‌های گوناگون میسر نیست، در این وبسایت دانش‌آموزان همچنین می‌توانند در آزمون‌های مخصوص مرور درس ادبیات ثبت نام کرده و با برنامه‌ریزی منسجم تسلط خود بر مباحث درس ادبیات فارسی کنکور را محک بزنند. لازم به ذکر است که این  آزمون‌ها به صورت آنلاین هستند و به همراه ویدیوی تحلیل آزمون با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌شوند. در بخش مطالب آموزشی این وبسایت برنامه‌ریزی‌های دقیق برای مطالعهٔ ادبیات فارسی با زمان‌بندی‌های فصل به فصل جهت شرکت در کنکورهای سراسری و همچنین نحوهٔ مطالعهٔ بخش‌های مختلف ادبیات فارسی بیان شده است.

کلام آخر

علیرضا عبدالمحمدی یکی از برترین مدرسین و مؤلفین کتاب‌های ادبیات فارسی در کشور است. کتاب‌های وی توسط نشر الگو چاپ شده و در زمرهٔ محبوب‌ترین کتب کمک آموزشی درس ادبیات زبان فارسی قرار می‌گیرد. وی همچنین با بیش از ۲۰ سال سابقهٔ تدریس در مدارس برتر کشور برگزارکنندهٔ کلاس‌های آنلاین، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی متنوع و بسیار پرمخاطب بوده و در حال حاضر ویدیوهای آموزشی او در سرتاسر کشور در شمار بالا به فروش می‌رسد.

کتاب‌های پرفروش علیرضا عبدالمحمدی

کتاب‌های جدید علیرضا عبدالمحمدی