بیا از کتابچی بگیر

لقمه طلایی مهروماه

کتاب‌های لقمه طلایی مهروماه

موفقیت در کنکور سراسری نیازمند تسلط کافی بر کتاب‌های درسی دهم، یازدهم و دوازدهم است. به همین دلیل برای ضرورت دارد که دانش‌آموزان علاوه بر مطالعهٔ کامل و مفهومی مباحث، آن‌ها را همواره خلاصه‌نویسی و مرور کنند. انتشارات‌های مختلف خلاصه و چکیدهٔ دروس را در قالب مجموعه‌های مختلف ارائه کرده‌اند. سری لقمه طلایی مهر و ماه مجموعه‌ای از کتاب‌هایی با قطع جیبی است که به صورت موضوعی نوشته شده است. این موضوع از نقاط قوت این مجموعه است چرا که تمام مطالب مربوط به یک مبحث در یک کتاب ارائه شده است و برای دوران جمع‌بندی و پیش از آزمون‌های مختلف مناسب است. همچنین با توجه به حجم زیاد مطالب در سال کنکور کتاب‌های این مجموعه با دسته‌بندی موضوعی روند مطالعه را ساده‌تر می‌کنند.

ویژگی‌های مشترک ظاهری درسنامه‌های کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه

تمام کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه در قطع جیبی و به صورت سیمی چاپ شده‌اند تا به راحتی قابل حمل و استفاده در هر زمانی باشند. در چاپ کتاب‌های این مجموعه از رنگ‌های مختلفی استفاده شده است و به همین دلیل صفحه‌آرایی زیبا و جذابی دارند. همچنین از جداول و نمودارهای زیادی برای بیان مطالب در این کتاب‌ها استفاده شده است.

ویژگی‌های مشترک محتوایی درسنامه‌های کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه

با توجه به اینکه موضوعات و دروس مرتبط با هر کتاب با کتاب‌های دیگر این مجموعه متفاوت است در نتیجه هر یک از کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه ساختار و محتوای مخصوص به خود را دارند. در اکثر کتاب‌های این مجموعه سه بخش اصلی درسنامه، تست و پاسخ تشریحی وجود دارد. درسنامه‌های این مجموعه عموماً خلاصه اما کامل و کاربردی هستند که در قالب جدول و نمودار یا به صورت نکته به نکته ارائه شده‌اند. بیشتر تست‌های کتاب‌های این مجموعه از تست‌های کنکور سراسری یا تألیفی و مشابه کنکور سراسری هستند. به علت حجم کم کتاب‌های این سری تعداد تست‌های آن‌ها زیاد نیست و مناسب دوران جمع‌بندی هستند.

معرفی چند منبع مناسب و پرفروش سری لقمه طلایی مهر و ماه

سری لقمه طلایی مهر و ماه برای بیشتر دروس کنکور در موضوعات مختلف کتاب ارائه کرده است. در ادامه تعدادی از بهترین کتاب‌های این مجموعه به تفکیک درس عنوان شده‌اند:

زیست‌شناسی:

شیمی:

ریاضیات:

فیزیک:

فارسی:

زبان انگلیسی:

عربی:

اقتصاد:

کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

تهیهٔ کتاب‌های سری لقمه طلایی مهر و ماه تمام دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور سراسری پیشنهاد می‌شود زیرا کتاب‌های این مجموعه تمام ویژگی‌های لازم برای مرور و جمع‌بندی موضوعات مختلف کنکور سراسری را در بر دارند و مکمل کتاب‌های تست و جامع کنکور هستند. همچنین اگر دانش‌آموزان در یک یا چند موضوع ضعیف هستند با مطالعهٔ کتاب‌های این مجموع می‌توانند نقاط ضعف خود را بر طرف کنند.

کتاب‌های پرفروش لقمه طلایی

کتاب‌های جدید لقمه طلایی