بیا از کتابچی بگیر

رضا کیاسالار

کتاب‌های رضا کیاسالار

 آقای دکتر رضا کیاسالار متولد سال ۱۳۴۹ در شهر تهران بوده و از سال ۱۳۷۷ تدریس زبان انگلیسی را در آموزشگاه و مدارس آغاز کردند و در حال حاضر یکی از بهترین دبیران کشور به شمار می‌آیند. از آنجایی که دکتر رضا کیاسالار علاقه خاصی به نوشتن و تألیف داشتند وقت زیادی را صرف تألیف کتاب‌های کمک‌آموزشی با متدهای جدید و آسان کردند و این امر باعث شد که دانش آموزان و مخصوصاً داوطلبان کنکور سراسری با خواندن کتاب‌های کمک‌درسی ایشان اثر مثبتی در روند یادگیری خود ببینند و بدون استرس و نگرانی سر جلسه امتحان و کنکور حاضر شوند. کارنامه حرفه‌ای ایشان در زمینه آموزشی موجب شده تا انتشارات معتبری همچون انتشارات خیلی سبز، انتشارات مشاوران آموزش و… به همکاری با ایشان بپردازند. از سوابق درخشان تحصیلی، آموزشی و تألیفات دکتر رضا کیاسالار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سابقه تحصیلی دکتر رضا کیاسالار

·      مدرک FCE دانشگاه کمبریج، سال ۱۳۶۵

·      مدرک CPE دانشگاه کمبریج، سال ۱۳۶۶

·      دکترای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سال ۱۳۷۵

سابقه آموزشی

·      آغاز به همکاری با مراکز مختلف آموزشی، سال ۱۳۷۷

·      همکاری با مدارس تراز اول شهر تهران

·      همکار آموزشگاه هدف شهر تهران

·      طراح آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی (۱۳۸۴ تا ۱۳۹۷)

·      طراح آزمون‌های گزینه دو (۱۳۹۷ تا کنون).

تألیفات:

·      تألیف کتاب خط به خط زبان انگلیسی کنکور ۱۳۸۱

·      تألیف کتاب واژه‌نامه فرهنگ تعلیم ۱۳۸۱

·      تألیف کتاب گروهی صد طراح، صد آزمون ۱۳۸۲

·      تألیف کتاب زبان انگلیسی کنکور ۱۳۸۴

·      تألیف کتاب گروهی تست قرمز ۱۳۸۵

·      تألیف کتاب واژه‌نامه زبان انگلیسی کنکور ۱۳۸۵

·      بسته کتاب و دی‌وی‌دی تصویری نکته و جمع‌بندی زبان انگلیسی کنکور ۱۳۸۶ 

·      بسته کتاب و دی‌وی‌دی تصویری نکته و جمع‌بندی زبان انگلیسی تخصصی ۱۳۸۶

·      کتاب آزمون‌های تدریجی زبان انگلیسی ۱۳۸۶

·      کتاب  نترسیم از متن ۱۳۸۸

·      کتاب گروهی پنج ۱۳۸۹

·      کتاب تست زبان انگلیسی دهم ۱۳۹۵

·      کتاب تست زبان انگلیسی یازدهم ۱۳۹۶

·      کتاب تست زبان انگلیسی پایه ۱۳۹۷

·      کتاب تست زبان انگلیسی دوازدهم به همراه واژه‌نامه ۱۳۹۷

·      کتاب تست جامع به همراه واژه‌نامه ۱۳۹۸

·      کتاب گروهی چند کنکور ۱۳۹۸

هدف دکتر کیاسالار از تألیف کتاب‌های کمک‌آموزشی زبان انگلیسی، آماده کردن دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری است؛ به گونه‌ای که می‌توان با استفاده از تألیفات ایشان، از تجربیات و توصیه‌های بسیار کاربردی استاد کیاسالار در بخش‌های گرامر، واژگان، کلوزتست و درک متن می‌توان به‌خوبی استفاده کرد. در حال حاضر، پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های ایشان به شرح زیر هستند:

۱)  کتاب زبان انگلیسی جامع انتشارات خیلی سبز

۲)  کتاب و نترسیم از متن انتشارات مشاوران آموزش

۳)  کتاب زبان انگلیسی دوازدهم انتشارات خیلی سبز

۴)  کتاب زبان انگلیسی یازدهم انتشارات خیلی سبز

۵)  کتاب زبان انگلیسی دهم انتشارات خیلی سبز

با توجه به این‌که بعضی از دانش‌آموزان سال‌ها کلاس زبان رفته‌اند و سطح سوادشان از کتاب درسی بالاتر است؛ در مقابل، بعضی‌ها هرگز میانه خوبی با درس زبان انگلیسی نداشته‌اند و تنها به نمره قبولی در این درس اکتفا کرده‌اند. یک کتاب تست باید نیاز طیف‌های مختلف دانش‌آموزان را برآورده سازد. کتاب زبان جامع از انتشارات خیلی سبز با محتوایی کامل و جامع و با پوشش درس زبان انگلیسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم در حجمی کاملاً معقول، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای دانش‌آموزانی باشد که برای درس زبان کنکور درصدهای بالا را نشانه گرفته‌اند. ارائه مثال‌های متعدد در درس‌نامه‌ها، بیان معانی و کاربردهای متفاوت کلمات و هم‌چنین کتابچه جامع واژگان، همگی از ویژگی‌های ارزشمندی است که کلیه دانش‌آموزان مخصوصاً داوطلبان کنکور سراسری را به تهیه آن ترغیب می‌کند. البته تمامی کتاب‌های ذکر شده برای تمامی رشته‌های تحصیلی اعم از ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و منحصراً زبان قابل استفاده هستند و طبقه‌بندی و تفکیک مطالب در آن‌ها تحسین‌برانگیز است؛ بنابراین، دانش‌آموزان با توجه به نیاز علمی و پایه تحصیلی خود می‌توانند اقدام به تهیه این کتاب‌ها کنند.

کیفیت محتوای آموزش و طراحی پرسش‌های چهارگزینه‌ای

یکی از مهم‌ترین دلایل شهرت دکتر رضا کیاسالار، شیوه بیان و آموزش ایشان چه در کتاب‌های تألیف شده و چه در کلاس‌های آموزشی است که بسیار مناسب بوده و به همین جهت برای دانش آموزان زیادی جذابیت دارد و به خوبی آن‌ها را با کلاس‌ها همراه می‌کند. شیوهٔ بررسی تست‌ها توسط این معلم در تدریس‌های آنلاین خود بسیار دقیق است و تمامی جوانب آن‌ها بررسی می‌شوند هم‌چنین، آموزش در سطح متوسط انجام شده و این امکان در اختیار دانش‌آموزان با سطح‌های علمی مختلف قرار می‌دهد تا با یادگیری تمامی ریزه‌کاری‌ها به تسلط کامل برسند. استفاده از مثال‌های کاربردی در میان درس‌نامه‌های کتاب و فراهم کردن تست‌های تألیفی و کنکوری کافی و متنوع در بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای که تمامی آن‌ها در پاسخنامه تشریحی، تحلیل شده‌اند، به کیفیت هرچه بیشتر تألیفات ایشان افزوده است. از آن‌جایی که جمع‌بندی و مرور نکات نیز به خوبی به تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموزان کمک می‌کند، بهترین توصیه به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکوری این است که به طور مداوم خود را در معرض حل تست‌های کتاب و مرور نکات طلایی درس‌نامه قرار دهند تا دیگر هیچ سؤالی در آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری نتواند آن‌ها را غافلگیر کند. به طور کلی، تألیفات دکتر رضا کیاسالار به گونه‌ای است که ارتباط مدرس با دانش‌آموز معمولاً به خوبی انجام می‌گردد و دانش آموزان می‌توانند تجربهٔ یک کلاس واقعی را داشته باشد.

کتاب‌های پرفروش رضا کیاسالار

کتاب‌های جدید رضا کیاسالار